    From: Twat <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Czy wszystkie monitory LED to taka tragedia ?
    Date: Wed, 21 Sep 2011 14:54:33 +0200

    Zamieniłem mojego 3 letniego samsunga 24" TN LCD CCFL na nowiutkiego LED
    LCD 23" LG TN (model za 650zł) i jestem załamany.

    Odcień bieli i wszystkich kolorów to jak światło księżycowe, ZERO
    możliwości uzyskania ciepłych barw, jakbym kupił chińską żarówkę LED.

    Masakra muszę sprzedać nowiutki monitor za ~pół ceny bo wysiedzieć się
    przy tym nie da, nawet jako wyświetlacz do tekstu.

    Czy wszystkie LEDY TN tak mają?
    Jaka jest tego przyczyna to raczej wiem...

    Patrzę po sklepach ale coraz mniej monitorów na CCFL.

    SIPS odpada bo ma zrąbaną powłokę, xMVA to szajs, xPVA nie do kupienia,
    już wolę dobrej klasy TNkę (samsunga) - da się coś wyrwać w
    niekosmicznej cenie ? (<1000zł <=24")