  • 1. Data: 2010-09-29 06:55:42
    Temat: Czy warto brać kartę z DirectX 11?
    Od: jQ <j...@g...com>

    Którą kartę graficzną lepiej waszym zdaniem wybrać do laptopa: ATI
    Radeon 5145 HD, czy ATI Radeon 5470 HD?
    Mam na oku 2 modele laptopów, które się tylko kartą graficzną różnią.
    Z jednej strony testy (np. notebookcheck) pokazują, że 5145 jest nieco
    szybsze. Z drugiej 5470 obsługuje DirectX 11. Czy obsługa DirectX 11
    to obecnie sensowna rzecz, czy raczej wodotrysk, który wykorzysta się
    dopiero za rok - dwa?

  • 2. Data: 2010-09-29 09:08:08
    Temat: Re: Czy warto brać kartę z DirectX 11?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 23:55:42 -0700 (PDT), jQ napisał(a):

> [...]
    > szybsze. Z drugiej 5470 obsługuje DirectX 11. Czy obsługa DirectX 11
    > to obecnie sensowna rzecz, czy raczej wodotrysk, który wykorzysta się

    W ogóle to sensowna, ale... nie w tak słabych kartach graficznych o jakich
    mowa.

    "You're not the same as you were before. You were much
    more..."muchier". You've lost your "muchness"."

  • 3. Data: 2010-09-29 09:41:06
    Od: jQ <j...@g...com>

    On 29 Wrz, 11:08, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:
    > Dnia Tue, 28 Sep 2010 23:55:42 -0700 (PDT), jQ napisał(a):
    > W ogóle to sensowna, ale... nie w tak słabych kartach graficznych o jakich
    > mowa.
    A co powiesz na ATI Radeon 5650?

  • 4. Data: 2010-09-29 10:42:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 02:41:06 -0700 (PDT), jQ napisał(a):

    > A co powiesz na ATI Radeon 5650?

    Po uruchomieniu czegokolwiek używającego DX11 wygeneruje pokaz wysokiej
    jakości slajdów. DX10 i DX11 mają jakiekolwiek znaczenie gdzieś od 5750, a
    jeszcze lepiej wyżej.

  • 5. Data: 2010-09-29 10:45:00
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > W ogóle to sensowna, ale... nie w tak słabych kartach graficznych o
    > jakich
    > mowa.

    Czasem jednak warto. Userzy którzy swego czasu zastanawiając się nad
    alternatywą DX9.0c a DX10 wybrali kartę zgodną z DX10 cieszą się dzisiaj
    sprzętową akceleracją Flasha, co przy słabszym CPU jest znaczące.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-09-29 17:09:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 12:45:00 +0200, M1SLQ napisał(a):

    > Czasem jednak warto. Userzy którzy swego czasu zastanawiając się nad
    > alternatywą DX9.0c a DX10 wybrali kartę zgodną z DX10 cieszą się dzisiaj
    > sprzętową akceleracją Flasha, co przy słabszym CPU jest znaczące.

    Sprzętowa akceleracja Flasha jest zupełnie niezależna od DX10/11 i w
    Radeonach zależy od jednostki UVD+

    Wszystkie wymienione Radeony taką jednostkę UVD mają.

    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."
    Thus the Padishah Emperor advises you. And he tells you; "If you want
    profits, you must rule." There is truth in these words, but I ask
    myself; "Who are the rabble and who are the ruled?"