  • 1. Data: 2009-07-25 22:23:19
    Temat: Czy warto a jesli tak, to jak?:-)
    Od: "p47" <g...@w...pl>

    Tak jak dopisałem się w innym watku mam MZ 250 ETZ kupioną w sierpniu 1982
    (albo 83r), która NIGDY nie tylko nie jeździła, ale nawet nie była odpalona.
    Ma na liczniku 2 km , tak jak jej fabryka dała. - Powód;- kupiłem ją wtedy
    na polskim urlopie z kontraktu w dzikim kraju, gdzie wykładałem, a po kilku
    latach, gdy wróciłem to okazało się, ze ukochana tesciowa, która domem
    opiekowała się, zagubiła rachunek itp., a więc nie mogłem jej zarejestrować.
    Co pewien czas poruszałem rozrusznikiem, aby mieszankę z olejem po gładzi
    rozprowadzić i olej w skrzyni biegów, ale od ładnych kilku lat już tego nie
    robiłem. Cały ten czas motocykl stoi u mnie w garazu, suchym i (z umiarem)
    ogrzewanym. Zewnętrznie jest w stanie idealnym.
    Koledzy na tut. grupie doradzili mi, ze mogę już rozpoczac procedurę
    rejestracji tego motocykla jako zabytku.
    W związku z tym chciałem prosic o opinie czy jest to opłacalne z
    technicznego punktu widzenia, tj. czy oprócz wymiany akumulatora, opon i
    dętek, zapewne smarów w łozyskach osi i zapewne oleju w skrzyni biegów dużo
    napraw może mnie czekać, a jesli tak, to co jest najbardziej prawdopodobne?

    p47

  • 2. Data: 2009-07-26 13:07:49
    Temat: Re: Czy warto a jesli tak, to jak?:-)
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "p47" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > dużo napraw może mnie czekać, a jesli tak, to co jest najbardziej
    > prawdopodobne? p47

    Myślę, że całość opisana przez Ciebie jest nieopłacalna. Odkupię ja od
    Ciebie. Dam 500 od ręki:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2009-07-26 13:23:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Grzybol pisze:

    > Myślę, że całość opisana przez Ciebie jest nieopłacalna. Odkupię ja od
    > Ciebie. Dam 500 od ręki:-)

    Dam tysiac i dorzuce butle Jacka Danielsa :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-07-26 13:34:29
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

> [...]
    > dętek, zapewne smarów w łozyskach osi i zapewne oleju w skrzyni biegów
    > dużo napraw może mnie czekać, a jesli tak, to co jest najbardziej

    Nie na zabytek. Zacznij normalnie. W najgorszym wypadku zwóć się do sądu o
    zatwierdzenie własności. Na tej podstawie później zarejestrujesz.
    Przy MZ raczej poważnych napraw nie będzie. W najgorszym wypadku wymienisz
    simmeringi na wale korbowym.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2009-07-26 13:58:48
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dam tysiac i dorzuce butle Jacka Danielsa :)

    Weź nie przebijaj, bo człowiek pomysli, że naprawdę jest tyle warta:-)

    P.S. Pięzet i 2 danielsy.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2009-07-26 14:34:40
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Grzybol pisze:

    > Weź nie przebijaj, bo człowiek pomysli, że naprawdę jest tyle warta:-)
    >
    > P.S. Pięzet i 2 danielsy.
    No to się można zdziwić ile taka nówka może kosztować-na alledrogo są
    obecnie dwie aukcje nówek-WSK i CZ,ceny oscylują już około 3kpln:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2009-07-26 14:37:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Monster pisze:

    > No to się można zdziwić ile taka nówka może kosztować-na alledrogo są
    > obecnie dwie aukcje nówek-WSK i CZ,ceny oscylują już około 3kpln:-)

    A ja mysle ze NRDowcy na ebay.de dali by wiele wiele wiecej za nowke
    sztuke bez przebiegu :)

  • 8. Data: 2009-07-26 14:44:18
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuczu pisze:
    > A ja mysle ze NRDowcy na ebay.de dali by wiele wiele wiecej za nowke
    > sztuke bez przebiegu :)

    Rajt,a za to można kupić jakiś używany motocykl,bo tej używać szkoda-po
    sezonie będzie już tylko zwykłą używką...

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2009-07-26 14:48:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Monster pisze:

    > Rajt,a za to można kupić jakiś używany motocykl,bo tej używać szkoda-po
    > sezonie będzie już tylko zwykłą używką...

    Dokladnie. Jezdzic tym to grzech.

  • 10. Data: 2009-07-26 15:18:02
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuczu pisze:

    > Dokladnie. Jezdzic tym to grzech.
    Dawno temu,jakieś 18 latek miałem ETZ150,poznałem gościa co właśnie
    odebrał swoją nówkę z Polmozbytu,no i w tym roku szczęka mi opadła jak
    zobaczyłem go na ulicy,sprzęt jak nowy,nawet fartucha nie obciął,szkoda
    że nie spojrzałem na licznik,ale chyba wiele km nie przybyło:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S