  • 1. Data: 2009-07-26 10:29:48
    Temat: Parę linków
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Road Racing w Antrim (Irlandia Północna)
    http://www.youtube.com/watch?v=MdqhSXh8J4U&eurl=http
    ://biker.ie/&feature=player_embedded

    Jakoś nie rozumiem takiego marketingu:
    http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/index.asp

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 2. Data: 2009-07-26 11:29:08
    Temat: Re: Parę linków
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "zarafiq" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jakoś nie rozumiem takiego marketingu:
    > http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/index.asp

    A sprawdziles filmik "Ruthless for a reason" ? Tam Buell dosc dobitnie
    wyjasnia dlaczego zniszczyli blasta.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2009-07-26 11:32:47
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Ivam wrote:
    > "zarafiq" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > A sprawdziles filmik "Ruthless for a reason" ? Tam Buell dosc dobitnie
    > wyjasnia dlaczego zniszczyli blasta.

    Masz rację, ten filmik obejrzałem dopiero po wysłaniu wiadomości.
    Co nie zmienia faktu, że serce mi się kraje jak widzę jak
    się niszczy sprawną, pełnowartościową maszynę.

    Pozdrawiam,
    zarafiq