  • 1. Data: 2013-09-24 07:44:05
    Temat: Czy w TAK TAK HOT mogę zrównać stawki do wszystkich (Play) bez zmiany taryfy?
    Od: MarcinN <m...@o...pl>

    Zmieniałem ostatnio jedną taryfę z HOT na FRII (w Erze) i dostałem SMSa,
    że włączono usługę "równo do wszystkich". Potem zmieniono całą taryfę,
    ale pomyślałem, że może da się to zrobić pozostając w HOT.

    Da się?

  • 2. Data: 2013-09-24 07:52:40
    Od: MarcinN <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-24 07:44, MarcinN pisze:
> [...]
    > że włączono usługę "równo do wszystkich". Potem zmieniono całą taryfę,
    > ale pomyślałem, że może da się to zrobić pozostając w HOT.

    Już znalazłem, że się da.
    http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2013-05/t-mobi
    le-rowna-stawka-do-wszystkich-operatorow-w-kraju-od-
    18-05-2013.pdf

  • 3. Data: 2013-09-24 08:01:12
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    MarcinN <m...@o...pl> Wrote in message:
> [...]
    > że włączono usługę "równo do wszystkich". Potem zmieniono całą taryfę,
    > ale pomyślałem, że może da się to zrobić pozostając w HOT.

    Da się. Wklepujesz kod i działa. Samego kodu nie pamiętam, ale
    myślę że łatwo znajdziesz.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 4. Data: 2013-09-24 08:43:38
    Temat: Re: Czy w TAK TAK HOT mog? zr?wna? stawki do w szystkich (Play) bez zmiany taryfy?
    Od: MarcinN <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-24 08:01, Jacek Midura pisze:

    > Da si?. Wklepujesz kod i dzia?a. Samego kodu nie pami?tam, ale
    > my?l? ?e ?atwo znajdziesz.

    Spróbowałem tego kodu:
    *100*475#

    Dostałem odpowiedź, że nie działa. Ciekawe.

  • 5. Data: 2013-09-24 11:58:06
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 24 Sep 2013 08:43:38 +0200, MarcinN
    <m...@o...pl> wrote:

    >Spróbowałem tego kodu:
    >*100*475#
    >
    >Dostałem odpowiedź, że nie działa. Ciekawe.

    To zgłoś to do boku , niech to naprawią bo działać powinno.