    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Czy tym zdalnie mogę włączyć komputer?
    Date: Thu, 23 Apr 2020 00:12:31 +0200

    Może ktoś zerknąć czy tym mogę zdalnie włączyć kompa?
    Oczywiście po zamontowaniu równolegle w obwód przycisku Power w obudowie kompa
    :)

    https://www.banggood.com/Geekcreit-12V-4CH-Channel-4
    33Mhz-Wireless-Remote-Control-Switch-With-2-Transmit
    ter-p-1012323.html

    Z opisu:
    Jog: press one button is ON, loosen your finger on the same button is OFF (need
    one channel switch and one buttons remote control).