    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Czy tylko ja mam pecha do zamarzającego diesla??
    Date: Mon, 04 Jan 2016 18:06:08 +0100

    Wcześniej był mitsubishi, jezdził do -10, poniżej laweta. Bez dodania
    5l benzyny na pełen bak jazdy nie było. Żadne dodatki przeciw
    parafinowe nie pomagały. W końcu zamontowali filtr paliwa z
    podgrzewaczem i coś założyli do zbiornika to zaczął jeździć.
    Teraz transit, przed mrozami zatankowalem statoil arktyczny to się
    turlał. Wczoraj nie było pod ręka statoil to zatankowałem on verva na
    orlenie, dodałem dodatek. Dzisiaj chciałem na światłach wyminąć jakąś
    marudę to wdepnołem mocniej i zamiast wyrwać z werwą do przodu to
    zakaszlał i tyle było z odjazdu.
    Czy tylko jak tak mam? Małżonka wcześniej miała diesle: lupo, zero
    problemów, teraz jeździ mazdą i też nic jej nie zamarza. Tylko ja mam
    takiego pecha?
    Czy faktycznie ten statoil arktyczny jest taki dobry (fakt że na tym
    nic się nie działo) czy miałem tylko szczęście?
    Jeśli faktycznie ten statoil on jest do -32 czemu inne stacje nie
    mają takiego paliwa?

    --
    Marek