  • Data: 2016-01-04 19:00:45
    Temat: Re: Czy tylko ja mam pecha do zamarzającego diesla??
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Wcześniej był mitsubishi, jezdził do -10, poniżej laweta. Bez dodania
    > 5l benzyny na pełen bak jazdy nie było. Żadne dodatki przeciw
    > parafinowe nie pomagały. W końcu zamontowali filtr paliwa z
    > podgrzewaczem i coś założyli do zbiornika to zaczął jeździć.
    > Teraz transit, przed mrozami zatankowalem statoil arktyczny to się
    > turlał. Wczoraj nie było pod ręka statoil to zatankowałem on verva na
    > orlenie, dodałem dodatek. Dzisiaj chciałem na światłach wyminąć jakąś
    > marudę to wdepnołem mocniej i zamiast wyrwać z werwą do przodu to
    > zakaszlał i tyle było z odjazdu.
> [...]

    Nie sadze aby to była wina paliwa.

    Z podobnych przypadków - nowe ducato 2,3 po około 2 latach uzytkowania "(po
    gwarancji)
    Auto pieknie jezdziło jezeli był plus. Jezeli tylko temp spadała ponizej
    zera (chocby -1) to koniec - nie odpalał.
    Winne okazały się niestety wtryskiwacze - wymiana i auto jak nowe.
    Tylko ta cena...