  • 181. Data: 2011-02-07 14:07:40
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    topek <t...@g...pl> napisał(a):

    > Ja mam xenony i ZAWSZE jezdze na swiatlach. Nawet jak nie bylo obowiazku.
    >

    > topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    A ja ZAWSZE walę sobie setę przed jazdą.

  • 182. Data: 2011-02-07 14:11:49
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak.
    > Ponieważ wiem, ze przeciwka może jechać samochód bez świateł.
    > Sam nie włączam świateł aż do zmierzchu (cywilnego).

    Gratuluje pewności.
    Po latach zobaczysz, czy tylko byłeś przekonany że tak robiłeś,
    czy żeczywiście tak robiłeś (przysięga się spełni).

    Pozdrawiam.
    Życzę żeby mimo wszystko,
    Opatrzność była wyrozumiała.

    Artur(m)

  • 183. Data: 2011-02-07 14:15:44
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Skąd wiesz,kiedy włączyć wycieraczki, biedaku?

    W samochodach jeszcze nie montują (standardowo) gwoździa,
    który wbija się w d., jak po włączeniu wycieraczek nie włączysz świateł.

    > A zresztą mowa była o:
    > "Sam znałem takiego jednego - nie włączał świateł nigdy przed
    > kompletną ciemnością, bo on wcześniej nie potrzebował."
    > To akurat jest bardzo dobrze zdefiniowane.

    Tak, tu moja niewyrafinowana inteligencja nie dała rady:(.

    Artur(m)

  • 184. Data: 2011-02-07 14:24:34
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Po latach zobaczysz, czy tylko byłeś przekonany że tak robiłeś,
    > czy żeczywiście tak robiłeś (przysięga się spełni).

    Jakoś nigdy nie miałem sytuacji, że musiałem przed kimś uciekać, prędzej jako
    rowerzysta przed samochodem jadacym z przeciwka i wyprzedzającym inny samochód.

  • 185. Data: 2011-02-07 14:35:48
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Jeśli coś jest stale niedoładowane, to się zużywa.

    > A jeśli ktoś już nie przyciska na starcie?
    > Czy jest nakaz przyciskania na starcie?

    No dobra.
    Nie naciskamy, to przeliczyłem na trasie 100 km
    Zapłacimy ok. .2 zł czyli dwadzieścia groszy

    Nad morze ode mnie i powrót, (ok 1000km)
    za światła zapłacę dodatkowo - DWA złote.
    Może nie powinienem tego publicznie pisać.
    Stać mnie na to!
    Wiem to na pewno, bo doświadczyłem,
    że to niewygórowana cena za zwiększenie bezpieczeństwa.

    Artur(m)

  • 186. Data: 2011-02-07 14:42:31
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Stać mnie na to!
    > Wiem to na pewno, bo doświadczyłem,
    > że to niewygórowana cena za zwiększenie bezpieczeństwa.

    Jakie zwiększenie bezpieczeństwa? Co ty bredzisz?

  • 187. Data: 2011-02-07 14:44:35
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Kamrat <c...@g...pl> napisał(a):

    > A ja ZAWSZE walę sobie setę przed jazdą.

    To ma byc smieszne, pouczajace czy jakie?

    topek -> jak zawsze...

  • 188. Data: 2011-02-07 14:47:17
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

    > W samochodach jeszcze nie montują (standardowo) gwoździa,
    > który wbija się w d., jak po włączeniu wycieraczek nie włączysz świateł.

    Ja p......! Znowu! Nie chodzi o to, że masz włączać światła i wycieraczki
    równocześnie, tylko jeżeli jesteś w stanie podjąć decyzje kiedy właczyć
    wycieraczki, to ze światłami chyba tez nie powinienieś miec problemów?

    > Tak, tu moja niewyrafinowana inteligencja nie dała rady:(.

    A co, nie umiesz przeczytać tekstu, który o tym mówi?

  • 189. Data: 2011-02-07 14:48:22
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    topek <t...@g...pl> napisał(a):

    > To ma byc smieszne, pouczajace czy jakie?

    To ma być pouczające, że to, że ty coś robisz zawsze, nie znaczy że to jest dobre.

  • 190. Data: 2011-02-07 14:50:45
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > To ma byc smieszne, pouczajace czy jakie?

    To tylko oznaka ze:
    - sie zgrzal,
    - zostal totalnie przygnieciony argumentami,
    - pozbieral zabawki i uciekl z piaskownicy oglądać konferencje WIELKIEGO J.
    Moze za jakis czas znowu wroci jako poslaniec z przesłaniem od
    proszkowego wodza...