  • 1. Data: 2010-11-15 00:02:38
    Temat: Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
    w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie coś:

    Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

    ile toto serwis tego będzie kosztował ?
    da się to porównać z nexia, lanos, seicento ?

    auto widziałem automat super stan więc się on nie popsuje,
    a silnik nie dymi :) auto z USA sprowadzone kilka lat temu.

    auto huczy przy 90km/h+, tz głośno się zaczyna robić
    a przy 110 się już gorzej prowadzi - ale tak te modele mają ?

    jako że czasu nie ma chce kupić pierwsze jakie widziałem,
    bo następny czas będę miał za tydzień w niedzielę.

    auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-11-15 00:09:18
    Temat: Re: Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > auto huczy przy 90km/h+, tz głośno się zaczyna robić
    > a przy 110 się już gorzej prowadzi - ale tak te modele mają ?

    tak, ale dopiero przy 150 rozkładają skrzydła i przekształca sie w
    szybowiec.
    może to łożysko koła sie kończy, może pęknie w czasie jazdy, może zablokuje
    koło, może zaliczysz rów albo drzewo, może przeżyjesz.

    >auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

    to w czynie społecznym zezłomuj go poprostu skoro nie chcesz jeździć.

    Jacek

  • 3. Data: 2010-11-15 00:19:18
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-15 00:02:38 +0100, " Michał" <m...@N...gazeta.pl> said:

    > Witam,
    >
    > Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
    > w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie coś:

    Coś takiego.

    > Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

    Znamy firmę, markę, rocznik i część wyposażenia.
    Dalej nie wiemy co z *tym* autem jest tak lub nie tak.

    > ile toto serwis tego będzie kosztował ?

    To zależy co się zepsuje.
    Bo jeśli nic, to to samo trzeba wymienić co w każdym innym aucie:

    olej, świece, rozrząd, paski, łańcuchy, klocki, tarcze, świece, rury,
    filtry, żarówki, kable...

    > da się to porównać z nexia, lanos, seicento ?

    Tak - to są różne auta.

    > auto widziałem automat super stan więc się on nie popsuje,

    Skoro tak, to odpadają ci koszty.

    > jako że czasu nie ma chce kupić pierwsze jakie widziałem,

    To kupuj, nie wypytuj, skoro nie masz czasu, a masz sporo pieniędzy.

    > bo następny czas będę miał za tydzień w niedzielę.

    To faktycznie już za późno.

    > auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

    To zależy po co.
    Żeby tyko przedstawić, to nie.
    Ale jeśli trzeba coś zrobić, to tak, bo z autem echanikowi będzie łatwiej.

    (MSPANC)
    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-11-15 00:23:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-15 00:09, Jacek pisze:

> [...]
    > może to łożysko koła sie kończy, może pęknie w czasie jazdy,
    > może zablokuje koło, może zaliczysz rów albo drzewo, może

    Doradź wuju dobra rada, co wymienić w 23 jednomiesięcznych
    thaliach i clijówkach by nie huczały powyżej 100 i perfekt się
    prowadziły przy 150 km/h.

    6008

  • 5. Data: 2010-11-15 00:56:38
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > Doradź wuju dobra rada, co wymienić w 23 jednomiesięcznych thaliach i
    > clijówkach by nie huczały powyżej 100 i perfekt się prowadziły przy 150
    > km/h.

    radio na głośniejsze, i spoiler na wiekszy :)
    jeśli szukasz komfortu i sportowych osiągów w malutkich autach trzeba było
    wybrać Mini albo Fiata 500 Abarth.
    Ale wtedy nie miałbyś 23 aut tylko góra 10. Nie mów że nie brałeś tych aut
    pod uwage wybierając flote?

    Jacek

  • 6. Data: 2010-11-15 00:58:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-15 00:56, Jacek pisze:

    > radio na głośniejsze, i spoiler na wiekszy :)

    Zgoła odmienna rada ... dlaczego nie mam zezłomować w czynie
    społecznym ? Przecież objawy te same ...

    6008

  • 7. Data: 2010-11-15 01:07:50
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > Zgoła odmienna rada ... dlaczego nie mam zezłomować w czynie społecznym ?
    > Przecież objawy te same ...

    Czy są wyeksploatowane tak samo?
    inaczej leczy sie niemowlęta a inaczej starców, nawet gdy obaj mają sraczke.

    Jacek

  • 8. Data: 2010-11-15 01:15:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-15 01:07, Jacek pisze:

    > Czy są wyeksploatowane tak samo?
    > inaczej leczy sie niemowlęta a inaczej starców, nawet gdy obaj
    > mają sraczke.

    Ale cały czas powyżej 90/100 nie da się w aucie wysiedzieć od
    hałasu (podgłośnienie radia na pewno pomoże), a przy 130 tego
    się nie da rozsądnie prowadzić. Czekam na jakąś rzeczową radę
    jak w przypadku Hyundai'a.

    Nie wiem dlaczego stwierdzasz, że jedno jest starcem ze sraczką,
    a drugie niemowlakiem z tym samym, ale ten wątek już pominę.

    6008

  • 9. Data: 2010-11-15 01:22:55
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

> [...]
    > (podgłośnienie radia na pewno pomoże), a przy 130 tego się nie da
    > rozsądnie prowadzić. Czekam na jakąś rzeczową radę jak w przypadku

    jeśli auto jest sprawne to ten typ tak ma. Zapewne kwestia aerodynamiki i
    oszczędności na materiałach.
    Jeśli koniecznie chcesz rady: sprzedaj, dopłać i kup droższy model. Sprawdź
    pod kątem komfortu i prowadzenia.
    W przypadku niezadowolenia powtórz czynność.

    Aluzja

  • 10. Data: 2010-11-15 08:45:47
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-11-15 00:02, Michał pisze:
    > auto huczy przy 90km/h+, tz głośno się zaczyna robić
    > a przy 110 się już gorzej prowadzi - ale tak te modele mają ?

    mój wartburg tak miał na chwilę przed remontem skrzyni biegów
    P.