  • 11. Data: 2011-09-04 14:45:24
    Temat: Re: Czy taki sposób "suszenia" jest poprawny?
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    news:4e637171$0$3489$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mierząc pod kątem, wynik pomiaru jest niższy niż faktyczna prędkość.

    i dlatego dobrze, ze matura z matematyki jest obowiązkowa :)

    @

  • 12. Data: 2011-09-04 14:52:33
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-04 12:00, Tomasz Pyra pisze:

    > Nie wydaje mi się, żeby to policja była beneficjentem mandatów.
    Oczywiście nie bezpośrednio, jednak ten tak zwany Budżet jest
    jeden. Tam jakaś wielka kasa wchodzi w rachubę, to się spotkał
    jakiś minister z komendantem głównym i wymyślili sobie metodę.
    Nie będę się kłócił, bo papierów żadnych na to nie mam. Jednak
    z paru źródeł tą informacje już słyszałem.

    > Natomiast istotnie nakupowali ostatnio sporo sprzętu dla drogówki, to
    > raz że się muszą wykazać, a dwa że mają sprzęt, to i mają moce przerobowe.

    Kasa, kasa i jeszcze raz kasa.

  • 13. Data: 2011-09-04 15:40:09
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    A się kurwy zaczaiły .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2011-09-04 16:36:09
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W takiej sytuacji ja się zatrzymuje kilkaset metrów dalej i niech
    napierdala z buta do mnie.

  • 15. Data: 2011-09-04 22:21:06
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-09-04 10:04, mm pisze:
    > Nie neguję samego przekroczenia, trudno, stało się, ie ma się co oszukiwać,
    > mając do przejechania cały kraj w naszych realiach nikt nie jest w stanie i
    > nikt ściśle nie przestrzega ograniczeń do 50.

    No jeździłem dużo w te wakacje bo po Polsce zrobiłem z 8 tys. I powiem
    tylko tyle. Da się nie przekraczać w miejscach zabudowanych.

  • 16. Data: 2011-09-04 22:50:07
    Temat: Re: Czy taki sposób
    Od: " e^x/dx" <d...@W...gazeta.pl>

    > Kasa, kasa i jeszcze raz kasa.

    To wystarczy jeździć przepisowo i zbankrutują :-)
    Proste.

    Pozdrawiam, e^x/dx

  • 17. Data: 2011-09-05 02:30:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin e^x/dx

    > To wystarczy jeździć przepisowo i zbankrutują :-) Proste.

    Błyskotliwość Twojego komentarza powala. Czy mógłbyś zdradzić nam jeszcze
    jakieś inne swoje złote myśli?

  • 18. Data: 2011-09-05 08:25:07
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Sun, 04 Sep 2011 22:21:06 +0200, Jawi napisał(a):

    > No jeździłem dużo w te wakacje bo po Polsce zrobiłem z 8 tys. I powiem
    > tylko tyle. Da się nie przekraczać w miejscach zabudowanych.

    Jasne, że się da jeździć z przepisowymi prędkościami. Wie o tym praktycznie
    cała zachodnia europa. Niestety im bardziej na wschód tym większy meksyk. U
    nas ludzie nawet po podwórku nie potrafią pomału pojechać.

  • 19. Data: 2011-09-05 09:06:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghosthunter" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne, że się da jeździć z przepisowymi prędkościami.

    KAPELUSZ PLONK WARNING

    >Wie o tym praktycznie
    > cała zachodnia europa.

    Bo u nich da się jechać z przepisową prędkością 130 i więcej km/h, a nie tak
    jak u nas, gdzie przepisowe jest zazwyczaj 50.

  • 20. Data: 2011-09-05 11:40:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]

    > kierunkiem jazdy namierzanego pojazdu powinien wynosić zero (0) stopni, aby

    Chyba raczej zaniżony. W szczególności, pomiar z kierunku prostopadłego do ruchu
    pokaże stałą odległość, czyli prędkość ~0.

    PS Ciekaw jestem, jaką metodą można wpaść na pomysł że jest inaczej?