  • 31. Data: 2015-08-29 16:08:41
    Temat: Re: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z to Twoje wiejskie są żenujce.

  • 32. Data: 2015-08-29 16:33:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Z to Twoje wiejskie są żenujce.

    No to czego narzekasz, skoro mieszkasz w mieście? Tankuj w mieście, a
    nie na wsi.

    Schizofrenik.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2015-08-29 19:14:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** rAzor pisze tak:

    > Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo? Dlaczego na każdym
    > Orlenie, jeszcze zanim wygramolę się zza kierownicy już startuje
    > gostek w czerwonym ubranku, bierze się za wykręcanie korka

    nie na każdym Orlenie

    > Dlaczego za każdym razem muszę tłumaczyć gamoniowi

    To nawet fajne. Skoro sam pcha ryj to można go zbesztać. Pudziesz ty!
    Do budy! Burek leżeć!

    Ja przeważnie podnoszę rączki w górę i udaję że wkręcam żarówki po
    łódzku i krzyczę nie jestem kaleką, poradzę sobie, nie jestem kaleką,
    poradzę sobie...

    > Mało tego, wchodzę do kasy, a tam dwie kolejki, jak za Gierka za
    > mięsem. No tak - zamiast osobnej kasy dla zgłodniałych Januszy i
    > Grażyn, a osobnej dla tankujących, przy każdej serwują te posrane
    > kabanosy w wacianej bułce.

    Tankuj w nocy kiedy jest mniej ludzi, bachory śpią. Mniejszy ruch to
    mniej śmierdzi hot dogami. Wpadam na wdechu żeby nie czuć smrodu
    parówek i kawy z ekspresu, ciach karta, pin i długa.

    Jak chcesz im dopiec to poproś o żetony do odkurzacza na 99% nie maja i
    ktoś musi zaginać do maszyny wybrać.

    --
    Syneczku babcia dzwoniła. Przeprasza, że w tym miesiacu przyśle
    tylko 1200zł

  • 34. Data: 2015-08-29 22:51:29
    Od: rAzor <b...@r...kobylka.ru>

    W dniu 2015-08-29 o 07:50, Artur Miller pisze:

    > [...]
    >>

    > chciałoby sie rzec "nie mierz innych swoją miarą" ;)
    >
    > @

    Chciałoby, ale wydedukowałem twoją skuteczność z twojego postu.
    Nie silę się na ciętą ripostę, bo sam fakt jest ripostą, aczkolwiek nie
    ciętą, ku rozczarowaniu gawiedzi.
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.

  • 35. Data: 2015-08-29 22:57:22
    Od: rAzor <b...@r...kobylka.ru>

    W dniu 2015-08-29 o 10:26, RadoslawF pisze:

    > Biedak tankujący za czterdzieści złotych chce komuś stówy przyklejać ?
    > Nie stać cię na to biedaku.

    Za ciniutko trollujesz synek - mogę ci co najwyżej piątaka włożyć w ....
    jak w automat do kawy.
    ps. nie naśladuj trolla maściaka - naucz się kultury, obycia, a co
    najmniej pisania tekstów wartych dyskusji.

  • 36. Data: 2015-08-29 23:25:16
    Od: rAzor <b...@r...kobylka.ru>

    W dniu 2015-08-29 o 11:40, masti pisze:

    > typowe marzenia gołodupca który chce się oderwać od pługa.

    Synu, do mojego pługa to bym cię dopuścił najwyżej na dziesięć metrów,
    żebyś mógł sobie tylko popatrzeć na ten ośmioskibowy kosmiczny
    wynalazek. Krok dalej, a traktorzyści skopią ci dupę i wywalą na zbity
    ryj. Módl się, żeby poprawnie zrozumieli - "nie! panowie! nie przez
    płot! miało być za płot!"

    > Nie martw się Dyzmą nie zostaniesz

    Nie muszę być twoim idolem, mnie tam obojętne komu lutuję stówę na
    czoło. Może być nawet nieogolony, śmierdzący wódką kelner z przydrożnego
    baru, w obświndranym chalaciku serwujący nieświeże flaki i oszukujący na
    kasie. Taka nędza wzbudza we mnie takie wyrazy współczucia, że
    przylutowałbym ci nawet dwie stówy.
    Tylko skąd ja tyle śliny naprodukuję?

  • 37. Data: 2015-08-30 10:00:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-29 o 11:42, Marek Pazio pisze:
    > Ale masz jakieś wsparcie?
    Domniemania. Na każdej stacji Shell, na której wcześniej nie tankowałem,
    musiałem podawać dane do faktury.

    Maciek

  • 38. Data: 2015-08-30 12:28:50
    Od: Baron Von Kupen Zum Essen <v...@s...de>

    > Może poruszasz się w mniej cywilizowanych regionach - niech zgadnę -
    > Polska B?

    Słuchaj psie, jak on jest z PL "B", to ty jesteś z "C" ten tego psie.

  • 39. Data: 2015-08-31 08:56:56
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 05:59:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > Poprawa jakosci obsługi za pomocą ludka dupowłaza? Hmm... Skad ten brak
    > szacunku dla obsługi stacji?

    Brak szacunku jest za uporczywość nękania przy pobycie na stacji.
    Jak ktos mi oferuje coś i sprawnie przyjmuje odmowę to nie zasługuje na miano
    dupowłaza.
    A jak muszę podnieść asertywność na 9-10 i sciągnąć usmiech z mojej twarzy aby odmowa
    poskutkowała to szacunek sie kończy. Tak dla ludzika któremu kazali tak pracować jak
    i dla marketoida który to wymyslił. Bo nijak to dla mnie pozyteczne nie jest.

    Ostatnio gostek sie do mnie przykleił bo widział że sobie do baku przed tankowaniem
    dolewam jakiś dodatek. I nie przyjmował tłumaczenia że nie chce duperduperdizla tylko
    zwykły.
    Dopiero po trzeciej odmowie i grzecznym wyjasnieniu ze juz dodatek nalałem i mi
    drugiego dodatku z polepszonego dizla nie trzeba to odpuscil.
    Ale musialem sobie asertywnośc podnieść i sprawiło mi to dyskomfort. Za to jest
    nadanie nazwy dupowłaza.

    Łukasz Sczygiel

  • 40. Data: 2015-08-31 09:01:22
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 02:46:23 UTC+2 użytkownik rAzor napisał:

    > Naprawdę działa mi to na nerwy - mam jeszcze opcję na "Bliskiej", bo mam
    > blisko, Z "zapalniczkami" sobie już poradzę (- trzy razy nie!, paliwo z
    > piątki proszę!), ale won mi od korka, szyb i poziomu oleju!
    > Pomału dojdą do tego, że zanim zapłacisz za paliwo będziesz musiał
    > obejrzeć miejscową galerię dinozaurów i posłuchać wykładu o katastrofie
    > sprzed 60mln lat - dinozaury są na handlowym topie).

    Chyba masz większego pecha niż ja bo mimo że robię dosyć spore trasy to na stacjach
    które są tanie (ale firmowe) bardzo sporadycznie trafiają mi się tacy
    sprzedawcy/obsługa.

    To że zapytaja o karte, czy odbębnią regułkę o promocji napoju mi nie zawadza bo
    wystarczy spokojne dziękuję i nie dopytują drugi raz.

    Tacy kreatywni wciskacze narazie nie są popularni.
    IMHO ten pomysł umrze bo ile musial by taki ludek nawciskać żeby zarobić na swój zus?

    Lukasz Sczygiel