  • 31. Data: 2018-08-03 19:00:09
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Wolał bym wyłożyć rower i zaliczyć asfalt niż wjechać w pojazd
    > szynowy.
    > Mamy tu ewidentny przypadek idioty który skoro dostał zielone
    > to nie interesuje go co dzieje się na drodze tylko wali do przodu.

    Bo ty sie nigdy nigdzie nie zamysliłes...
    I od razu ze idiota? Jakie to typowe...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 32. Data: 2018-08-03 19:23:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Aug 2018 22:44:00 +0200, Janusz napisał(a):

    > a rowerzysta usiłował wymusić pierwszeństwo bo trudno to inaczej określić,
    > tramwaj na pewno widział bo patrzył na niego na wprost.

    Należy tu przypomnieć że rowerzysta, w odróżnieniu od kierowcy
    samochodu, miał jeden problem więcej. Musiał przejechać przez podwójne
    torowisko, z reguły nierówne, więc się skupił na szynach. Oczywisty,
    choć zrozumiały błąd.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 33. Data: 2018-08-03 19:55:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Hello z,

    A ja zawsze mówiłem, że jazda pod wpływem narkotyków to szczyt głupoty i
    skończy się tragedią.

    > Ale rowerzystom wolno. Bezwarunkowo.

    A narkotyków nie wolno nikomu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 34. Data: 2018-08-03 21:54:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A na filmie bylo zajete, zablokowane skrzyzowanie?

  • 35. Data: 2018-08-03 22:25:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 2 Aug 2018 17:49:19 +0200, J.F. napisał(a):

    > Z tymi hamulcami to chyba dobry trop, bo zauwazcie, ze przestaje
    > pedalowac sporo wczesniej.
    > Ale nie wyglada to na ostre hamowanie, wiec raczej kiepskie hamulce
    > niz inne przyczyny.

    Tu moim zdaniem jest (ponoć) całkiem typowa reakcja ludzi na nagłe i
    niespodziewane zagrożenie.
    Tzw. "nogi z waty", czyli wynikający z przerażenia paraliż reakcji.

    Wygląda 1:1 jak opisy badań robionych na kierowcach w obliczu nagłych
    sytuacji tego typu, będących motywacją do wprowadzenia systemów typu BAS.

    Czyli wyraźnie widać zauważenie przeszkody, uztywnienie ramion, przestaje
    pedałować, nawet chyba chwyta za klamkę hamulca, ale strach nie pozwala
    zdecydowanie zareagować na to co się dzieje.

    Zresztą to nie raz widać na filmach z dashcamów - potem są komentarze
    "dlaczego nie hamował", "zderzenie ustawione" itp. Bo sytuacja wydaje się
    łatwa do uniknięcia, a jednak uczestnicy nie reagowali chociaż powinni.

    Zza klawiatury to wydaje się absurdalne, ale zachowanie chłodnej głowy w
    obliczu nadciągającego grubego dzwonu, to nie jest taka prosta sprawa, a
    sporą część ludzi łapie wtedy paraliż.

  • 36. Data: 2018-08-03 22:29:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-03 o 19:00, Budzik pisze:

    > Bo ty sie nigdy nigdzie nie zamysliłes...

    Zamyśliłem się nie raz, ale nigdy nie wjechałem w bok innego
    pojazdu.

    > I od razu ze idiota? Jakie to typowe...

    Skoro nie dba o własne życie to jak go inaczej nazwać?

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2018-08-03 22:30:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-03 o 13:57, Liwiusz pisze:

    > Mamy tu przypadek typowego keyboard warrior.

    Jeśli piszesz o swoim zachowaniu na grupach to się zgodzę.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2018-08-03 22:31:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-03 o 18:27, Uncle Pete pisze:

    > Ale to nie ja miałem problem, ze mi czegoś nie pokazano.

    Ale za głupi by oglądać anonimowo jesteś czy nie?

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2018-08-03 22:52:54
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 11:55, Marek pisze:

    > Czego znowu nie zrozumiałeś? Że ograniczenia konkretnej wrzutki ustalane
    > na poziomie społeczności są gówno warte, bo pojawi się w milionach kopii?

    Napisz, że nie wiesz po co ogranicza się dostęp do takich treści.

  • 40. Data: 2018-08-04 06:59:50

    W dniu 2018-08-03 o 19:55, Akarm pisze:
    > A ja zawsze mówiłem, że jazda pod wpływem narkotyków to szczyt głupoty i
    > skończy się tragedią.

    To już wolno po narkotykach jeździć? :-)