  • 21. Data: 2012-05-13 23:44:02
    Temat: Re: Czy poza plusem jest taki pakiet internetowy?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 23:26:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Zamów pakiet na net.

    Przepraszam, ja chcę na telefon + net. I podążam za tym, co mi strona
    podpowiada. Chce przenieść numer i jedyne, co mi play proponuje to taryfa
    fresh. Są inne taryfy, ale nie sa oferowane (przynajmniej przez www) jako
    możliwości przy przeniesieniu.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 22. Data: 2012-05-13 23:45:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 23:29:23 +0200, MarekM napisał(a):

    > To taryfa typowo internetowa. W skrócie: minuta 29gr (do Play nadal
    > 75gr), SMS 20gr, brak pakietów zniżkowych na rozmowy/wiadomości, za to

    To nie się france telekom ugryzie w pomarańczowa dupkę :P

    > duże pakiety danych po każdym doładowaniu. 25zł = 1GB, 50zł = 2,27GB,
    > 100zł = 6GB - oczywiście cała kwota doładowania do wykorzystania na

    Play ma lepiej.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 23. Data: 2012-05-13 23:49:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > fresh. Są inne taryfy, ale nie sa oferowane (przynajmniej przez www) jako

    Co żeś taki "toporny"? We freshu są dostępne pakiety na net.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2012-05-14 00:12:04
    Od: W <w...@w...pl>

    Adam Płaszczyca wystukał, co następuje:

    > Misiu... Skoro nie wiesz, to nie pisz. Na ch... mi taka informacja?
    > Poza tym z tego co widzę, to przy przenoszeniu numeru (przynajmniej na
    > playowej www) nie mam tej oferty, a tylko play fresh. Play Lubię To
    > wygląda faktycznie OK, natomiast co poza playem?

    Możesz przenieść do "gołego" Play Fresh i później zmigrować do Lubię To.
    IMHO całkiem niezła taryfa.

  • 25. Data: 2012-05-14 00:12:07
    Od: W <w...@w...pl>

    Liwiusz wystukał, co następuje:

    > Co żeś taki "toporny"? We freshu są dostępne pakiety na net.

    ale nie mają *lejka*, paniemaju?

  • 26. Data: 2012-05-14 07:08:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-14 00:12, W pisze:
    > Liwiusz wystukał, co następuje:

    > ale nie mają *lejka*, paniemaju?

    Pisałem, żeś toporny ;)

    Mają.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2012-05-14 08:00:28
    Od: AL <a...@s...tam>

    > OK, brzmi dobrze, tylko operator kiepski :(

    ja tam nie narzekam.
    Wiekszosc osob, ktore znam ma rowniez Tmobile i jakos nie slysze by ktos
    chcial zmieniac.
    Pare lat temu zona zmienila z Orange na Tmobile i tez zadowolona (zero
    klopotow jakie 'gwarantowala' jej Orange)

    > Warunek 'po wykorzystaniu spada transfer i nie dopłacam' niespełniony.

    Podalem alternatywe - jesli wykorzystujesz DO 100MB, to pakiet jaki Ci
    podalem powinien wystarczyc (a jestes nadal na w sieci Plusa)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 28. Data: 2012-05-14 11:12:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Pare lat temu zona zmienila z Orange na Tmobile i tez zadowolona
    >(zero klopotow jakie 'gwarantowala' jej Orange)

    A propos - UKE nie publikuje moze jakiegos raportu migracji ?
    Ilu ludzi opuscilo siec i dokad poszli ?

    J.

  • 29. Data: 2012-05-14 11:21:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-14 11:12, J.F pisze:

    > A propos - UKE nie publikuje moze jakiegos raportu migracji ?
    > Ilu ludzi opuscilo siec i dokad poszli ?

    http://telepolis.pl/news.php?id=23948

    "Pełny raport o przenośności numerów w 2011 roku"

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2012-05-14 11:39:35
    Od: W <w...@w...pl>

    Liwiusz wystukał, co następuje:

    > Pisałem, żeś toporny ;)

    O mnie nie.

    > Mają.

    bzzzzz, *WRONG*

    http://www.play.pl/pl/promocja/play-karta/pakiety-in
    ternetowe-w-play-
    fresh/index.html

    ->

    http://www.play.pl/resources/pdf/regulamin_pakiety_i
    nternet.pdf

    ->

    "9. Po wykorzystaniu pakietu opłata za transmisję danych jest naliczana
    zgodnie z Cennikiem Oferty
    Play Fresh."

    Jedyny lejek w ofercie na kartę to LT. Poza tym lejki są w abonamentach we
    wszystkich pakietach na internet.