  • 61. Data: 2013-01-06 21:12:41
    Temat: Re: Czy p. Zientarski powinien mieć prawo jazdy?
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2013-01-06, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie istnieje coś takiego (sam przeczytaj swoją, mądralo ;)

    Nie masz OC...?

    pozdrawiam,
    PK

  • 62. Data: 2013-01-06 21:15:21
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-06 21:12, Liwiusz pisze:
    > I w OWU Twojego OC jest taki zapis???

    Jest. I co w tym dziwnego?
    Nie masz OC?

  • 63. Data: 2013-01-06 21:15:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-06 21:12, PK pisze:

    > Nie masz OC...?

    Mam jakieś dziwne. Zamiast OWU warunki reguluje Ustawa.

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2013-01-06 21:16:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-06 21:15, DoQ pisze:

    > Jest. I co w tym dziwnego?

    Niesamowite. Daj linka do tego OWU.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2013-01-06 21:20:25
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-06 21:16, Liwiusz pisze:
    > Niesamowite. Daj linka do tego OWU.

    Ustawę wiesz jak znaleźć to teraz wyguglaj sobie "wyłączenia + OC".
    I co w tym niesamowitego?

  • 66. Data: 2013-01-06 21:26:36
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-06 21:15, Liwiusz pisze:
    > Mam jakieś dziwne. Zamiast OWU warunki reguluje Ustawa.

    To sobie przeczytaj art 43 tejże ustawy i przestań już zgrywać głupiego.

  • 67. Data: 2013-01-06 21:26:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-06 21:20, DoQ pisze:

    > Ustawę wiesz jak znaleźć to teraz wyguglaj sobie "wyłączenia + OC".

    świetnie, dowiedziałeś się już, że OC reguluje ustawa, bo wcześniej się
    dziwiłeś:

    >Jakiej ustawy?
    :)

    > I co w tym niesamowitego?

    Po pierwsze:
    brak uprawnień nie oznacza brak odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń,
    tylko możliwość regresu do sprawcy.

    Po drugie:
    nie dyskutujemy o braku uprawnień, tylko o zatrzymanym PJ. Pisałeś, że
    wówczas:

    > + pokrycie szkód z własnej kieszeni w przypadku spowodowania wypadku.

    Co jest nieprawdą.

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2013-01-06 21:27:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-06 21:26, DoQ pisze:

    > To sobie przeczytaj art 43 tejże ustawy i przestań już zgrywać głupiego.

    Nie na temat - dyskutujemy o braku PJ, a nie o braku uprawnień.

    --
    Liwiusz

  • 69. Data: 2013-01-06 21:28:46
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-06 21:26, Liwiusz pisze:
> [...]
    > tylko możliwość regresu do sprawcy.
    > Po drugie:
    > nie dyskutujemy o braku uprawnień, tylko o zatrzymanym PJ. Pisałeś, że

    Aha czyli regres do sprawcy nie jest wg. ciebie pokryciem kosztów z
    własnej kieszeni? Słabo trollujesz.

  • 70. Data: 2013-01-06 21:29:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-06 21:28, DoQ pisze:

    > Aha czyli regres do sprawcy nie jest wg. ciebie pokryciem kosztów z
    > własnej kieszeni? Słabo trollujesz.

    Nie ma regresu przy zatrzymanym PJ, ale przy zachowanych uprawnieniach.

    --
    Liwiusz