    Date: Mon, 01 Jul 2013 14:47:48 +0200
    From: liliputek <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Czy operatorzy korzystają z komunikacji mailowej?

    Witam
    Mam taki problem, że próbuję na stronie play oraz t-mobile znaleźć
    kontaktowy adres mailowy i niestety nie udało się.
    Czy ktoś może podpowiedzieć na jaki adres mailowy mogę pisać do
    wskazanych operatorów?
    Przenosiłem numer z t-mobile do play. W play zaznaczyłem, że chcę
    przenieść po zakończeniu umowy terminowej (tak tak fon). Niestety numer
    został przeniesiony dzień przed końcem umowy terminowej i teraz
    operator, żąda ode mnie pieniędzy. Podejrzewam, że błąd popełniło
    t-mobie uwalniając za wcześnie numer, ale dlaczego ja mam płacić za ich
    błędy?
    Oczywiście kopię pisma wyślę do uke.

    Pozdrawiam
    liliputek