eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy możliwy SWAP?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2010-05-03 19:29:11
    Temat: Czy możliwy SWAP?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Za dużo jest różnych forum BMW, aby wszędzie się rejestrować i pytać.

    Dotyczy E90 320d (automat). Czy dużo problemów należy się spodziewać
    przy włożeniu do tego auta silnika od 335d?


  • 2. Data: 2010-05-03 19:33:47
    Temat: Re: Czy możliwy SWAP?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    megrims pisze:
    > Za dużo jest różnych forum BMW, aby wszędzie się rejestrować i pytać.
    >
    > Dotyczy E90 320d (automat). Czy dużo problemów należy się spodziewać
    > przy włożeniu do tego auta silnika od 335d?

    Od cholery zapewne. Głównym problemem zapewne będzie okiełznanie
    elektroniki.
    Swap oczywiście będzie możliwy. Tylko stosunek poniesione wydatki/efekt
    końcowy, będzie skrajnie niekorzystny.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 3. Data: 2010-05-03 19:36:30
    Temat: Re: Czy możliwy SWAP?
    Od: to <t...@a...xyz>

    megrims wrote:

    > Za dużo jest różnych forum BMW, aby wszędzie się rejestrować i pytać.
    >
    > Dotyczy E90 320d (automat). Czy dużo problemów należy się spodziewać
    > przy włożeniu do tego auta silnika od 335d?

    Najlepsze miejsce żeby zapytać (a może i bez pytania znajdziesz
    odpowiedź):

    http://www.racingforum.pl/BMW-Performance-f24.html

    --
    cokolwiek


  • 4. Data: 2010-05-04 09:42:45
    Temat: Re: Czy możliwy SWAP?
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    megrims wrote:

    > Za dużo jest różnych forum BMW, aby wszędzie się rejestrować i
    > pytać.
    >
    > Dotyczy E90 320d (automat). Czy dużo problemów należy się
    > spodziewać przy włożeniu do tego auta silnika od 335d?

    Generalnie przy swapach obowiązuje finansowa zasada:
    znacznie bardziej opłaca się sprzedac swój samochód, i kupić taki
    z większym silnikiem.

    Wyjątkiem są starsze samochody, roczniki tak około 95, z uszkodzonym
    silnikiem.

    Jakbyś chciał sprzedawać to swoje - daj znać ;-)

    --
    Pozdro
    Massai


  • 5. Data: 2010-05-04 11:04:42
    Temat: Re: Czy możliwy SWAP?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    >> Za dużo jest różnych forum BMW, aby wszędzie się rejestrować i pytać.
    >>
    >> Dotyczy E90 320d (automat). Czy dużo problemów należy się spodziewać
    >> przy włożeniu do tego auta silnika od 335d?
    >
    > Od cholery zapewne. Głównym problemem zapewne będzie okiełznanie
    > elektroniki.
    > Swap oczywiście będzie możliwy. Tylko stosunek poniesione wydatki/efekt
    > końcowy, będzie skrajnie niekorzystny.
    >

    szczególnie że E90 to już jest zdaje się ten patent gdzie są światłowody i
    inne wodotryski które "normalnie" bywają ciężkie do opanowania (łamiące się
    światłowody), a co dopiero przy takich manewrach jak w pytaniu,

    brat


  • 6. Data: 2010-05-04 13:10:51
    Temat: Re: Czy możliwy SWAP?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Dotyczy E90 320d (automat). Czy dużo problemów należy się spodziewać
    > przy włożeniu do tego auta silnika od 335d?

    Jeśli auto jest w miarę zwykłe to bardziej opłaca się sprzedać to auto i
    kupić drugie z dużym silnikiem (czas, koszty, potencjalne problemy trudne do
    wykrycia). Jeśli masz tam system nagłośnienia za 10kzł i niedemontowalny
    tuning za kolejne 10kzł, to może się zacząć opłacać swap...

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.microstock.pl <- sprzedaj swoje zdjęcia


  • 7. Data: 2010-05-04 20:25:18
    Temat: Re: Czy możliwy SWAP?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-04 13:10, =Marcos= pisze:
    >> Dotyczy E90 320d (automat). Czy dużo problemów należy się spodziewać
    >> przy włożeniu do tego auta silnika od 335d?
    >
    > Jeśli auto jest w miarę zwykłe to bardziej opłaca się sprzedać to auto i
    > kupić drugie z dużym silnikiem (czas, koszty, potencjalne problemy
    > trudne do wykrycia). Jeśli masz tam system nagłośnienia za 10kzł i
    > niedemontowalny tuning za kolejne 10kzł, to może się zacząć opłacać swap...
    >

    Jak ja na to patrzę: Auto znam od nowości, kupione w salonie w RP.
    Wiem kto, co, ile razy i z kim w tym aucie robił ;). Wiem co było
    malowane ile razy i dlaczego itp, Wiem gdzie było serwisowane.
    Wiem, że na gwarancji wymienili turbinę. I tym podobne bla bla bla..


    E90-335d pojawił się dopiero w marcu 2006. Choćby nie wiadomo co robić,
    nie dostanie się E90 z tym silnikiem w cenie poniżej 90kpln.

    Nikt nie da mi za te moje E90 kwoty większej niż 50000 PLN takie są
    realia. Wiem, że pomiędzy czerwcem 2005 a marcem 2006 jest 9 miesięcy
    różnicy. Więc należy dołożyć 40000 PLN aby zamienić te E90 320d na 335d.
    Kupując używane auto o nieznanym pochodzeniu ryzykuje się, że auto
    będzie miało 300kkm przejechane i będzie oczywiście "1. właściciel,
    niepalący, nic nie stuka nic nie puka nie wymaga wkładu finansowego".

    Wydaje mi się, że taki swap i tak może się opłacić.

    pozdrawiam
    ---------------------------------
    oklejone C63 2009 20kkm GDA****
    oklejone 535d 2007 55kkm PO*****


  • 8. Data: 2010-05-04 21:31:18
    Temat: Re: Czy możliwy SWAP?
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    megrims wrote:

    > W dniu 2010-05-04 13:10, =Marcos= pisze:
    > > > Dotyczy E90 320d (automat). Czy dużo problemów należy się
    > > > spodziewać przy włożeniu do tego auta silnika od 335d?
    > >
    > > Jeśli auto jest w miarę zwykłe to bardziej opłaca się
    > > sprzedać to auto i kupić drugie z dużym silnikiem (czas, koszty,
    > > potencjalne problemy trudne do wykrycia). Jeśli masz tam system
    > > nagłośnienia za 10kzł i niedemontowalny tuning za kolejne
    > > 10kzł, to może się zacząć opłacać swap...
    > >
    >
    > Jak ja na to patrzę: Auto znam od nowości, kupione w salonie w RP.
    > Wiem kto, co, ile razy i z kim w tym aucie robił ;). Wiem co było
    > malowane ile razy i dlaczego itp, Wiem gdzie było serwisowane.
    > Wiem, że na gwarancji wymienili turbinę. I tym podobne bla bla bla..
    >
    >
    > E90-335d pojawił się dopiero w marcu 2006. Choćby nie wiadomo co
    > robić, nie dostanie się E90 z tym silnikiem w cenie poniżej 90kpln.
    >
    > Nikt nie da mi za te moje E90 kwoty większej niż 50000 PLN takie są
    > realia. Wiem, że pomiędzy czerwcem 2005 a marcem 2006 jest 9
    > miesięcy różnicy. Więc należy dołożyć 40000 PLN aby zamienić
    > te E90 320d na 335d. Kupując używane auto o nieznanym pochodzeniu
    > ryzykuje się, że auto będzie miało 300kkm przejechane i będzie
    > oczywiście "1. właściciel, niepalący, nic nie stuka nic nie puka
    > nie wymaga wkładu finansowego".
    >
    > Wydaje mi się, że taki swap i tak może się opłacić.

    Nie te czasy i nie te samochody.
    Swapy na inny silnik, nawet dawniej, wiązały się często ze sporą
    ilością nieprzewidzianych przeróbek. Nawet te niby to "wkładasz i
    jedziesz".

    Teraz - jeszcze większa masakra. Żeby mieć tak cycuś i wszystko
    grające jak trzeba, to by chyba trzeba znaleźć bardzo zmyślne aso -
    coś jak jednorożec.
    Po prostu za dużo elektroniki trzeba modować, i
    powymieniać/poprzestrajać/porejestrować takie rzeczy, których się
    w normalnej eksploatacji czy naprawach nie tyka.

    Bawiąc się we wróżkę:
    włożysz w tego swapa ponad 50k, unieruchomisz samochód na parę
    miesięcy (NAPEWNO będzie czegoś tam brakowało, co będzie
    astronomicznie drogie w aso, a trudne do dostania na rynku używek, i
    będziesz szukał), a i tak w efekcie coś tam nie będzie działało.
    Jakieś pierdułki, typu lampka, komputer będzie głupiał, ale może
    i też coś o czym się dowiesz dopiero jak to będzie potrzebne -
    któryś z tych trzyliterowych skrótów będzie działał za mocno/za
    słabo, i w razie potrzeby wrzuci cię do rowu.

    IMHO jedyną opcją dającą szansę na zrobienie na tip top - to
    wstawienie fury do fabrycznego tunera - oni pewnie mają wiedzę i
    możliwości żeby furę tak przemodować na cycuś.

    Ale to się może finansowo kompletnie nie opłacać, tj. mogłoby sie
    okazać że rachunek zbliży się do ceny nowego docelowego ;-)

    --
    Pozdro
    Massai


  • 9. Data: 2010-05-05 09:04:28
    Temat: Re: Czy możliwy SWAP?
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>


    Użytkownik "megrims" <> napisał w wiadomości ...

    >
    > Wydaje mi się, że taki swap i tak może się opłacić.

    w jednym masz rację: wydaje Ci się... :)
    ale jak konieczne chcesz utopić własne pieniądze to twój wybór,
    tylko żeby nie było że nikt Cię nie ostrzegał


    --
    pozdrawiam
    Tadeusz


  • 10. Data: 2010-05-05 22:40:06
    Temat: Re: Czy możliwy SWAP?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-05 09:04, Tadeusz pisze:
    >
    > Użytkownik "megrims" <> napisał w wiadomości ...
    >
    >>
    >> Wydaje mi się, że taki swap i tak może się opłacić.
    >
    > w jednym masz rację: wydaje Ci się... :)
    > ale jak konieczne chcesz utopić własne pieniądze to twój wybór,
    > tylko żeby nie było że nikt Cię nie ostrzegał
    >
    >

    Zostałem wyleczony.
    Dołożę 30kpln i kupie 330d + virus i będzie jeździł

    pozdrawiam
    ---------------------------------
    oklejone C63 2009 21kkm GDA****
    oklejone 535d 2007 55kkm PO*****

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: