  • 1. Data: 2011-12-11 18:33:13
    Temat: Czy ktoś korzystal z usług firm typu Car-spa?
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    Jak w temacie - interesują mnie usługi firm detailingowych. Czy warto? Ceny
    niemale - a nie wiem czy dobra myjnia nie zrobi tego taniej. Do tego mamią
    różnymi cudownymi powlokami zabezpieczającymi - diamentowe, szklane, z
    cyrkoni. Czy ktoś mial do czynienia?

  • 2. Data: 2011-12-11 19:09:20
    Temat: Re: Czy ktoś korzystal z usług firm typu Car-spa?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Heinzkalter

> [...]
    > tego mamią różnymi cudownymi powlokami zabezpieczającymi - diamentowe,
    > szklane, z cyrkoni. Czy ktoś mial do czynienia?

    99% osób nie zauważy różnicy pomiędzy dobrą myjnią i ew. polerką jeśli
    jest potrzebna, a takimi usługami. To jest zabawa dla pasjonatów,
    fetyszystów i właścicieli oldtimerów wożonych na lawecie na zloty.

  • 3. Data: 2011-12-11 19:21:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-11, to <t...@x...abc> wrote:

    > 99% osób nie zauważy różnicy pomiędzy dobrą myjnią i ew. polerką jeśli
    > jest potrzebna, a takimi usługami. To jest zabawa dla pasjonatów,
    > fetyszystów i właścicieli oldtimerów wożonych na lawecie na zloty.

    Wrzucal tu ktos linki z takiego fetyszowego forum co laska myla
    nadkola, wneke pod zapasowe kolo, malowala piaste i zacisk w Cordobie na
    stalowych felgach ;-) Uzywajac do tego tryliona roznych srodkow pewnie
    kosztujacych nie malo...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-12-11 19:38:39
    Od: z <z...@g...pl>

    AZ pisze:
> [...]
    > nadkola, wneke pod zapasowe kolo, malowala piaste i zacisk w Cordobie na
    > stalowych felgach ;-) Uzywajac do tego tryliona roznych srodkow pewnie

    To przecież był spam tych produktów

  • 5. Data: 2011-12-11 22:09:18
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-12-11 18:33, Heinzkalter pisze:
> [...]
    > tego mamią różnymi cudownymi powlokami zabezpieczającymi - diamentowe,
    > szklane, z cyrkoni. Czy ktoś mial do czynienia?

    Korzystałem z polerowania karoserii i przyznam, że jestem bardzo
    zadowolony. Widziałem też efekty pracy z fotelami, podsufitkami,
    dywanikami, itp... i muszę powiedzieć, że nie wiedziałem, że używane
    auto można doprowadzić do tak dobrego stanu.

    Polecam carwellness.pl :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)