  • 81. Data: 2011-09-08 09:02:37
    Temat: Re: Czy kobietka złamała przepisy
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-09-08 08:21, Cavallino wrote:

    > Autor wyraźnie napisał, że panna do żadnego obszaru nie dojechała, bo
    > zdarzenie było wcześniej, więc po co swoje rojenia tutaj wciskasz w
    > formie kitu?

    "Czerwona [...] żeby się zmieścić obok stojących za skrzyżowaniem
    samochodów musi przeciąć powierzchnie wyłączoną z ruchu ("zakreskowaną"
    :)) oraz ominąć stojące na przejściu samochody."

    Przeczytaj ze trzy razy. Zresztą już wczoraj ktoś ci na to zwrócił
    uwagę, widać czytanie ze zrozumieniem to nie jest twoja najmocniejsza
    strona.

    gacek

  • 82. Data: 2011-09-08 09:05:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 09:02, gacek pisze:

> [...]
    >
    > Przeczytaj ze trzy razy. Zresztą już wczoraj ktoś ci na to zwrócił
    > uwagę, widać czytanie ze zrozumieniem to nie jest twoja najmocniejsza

    Ale z tego co widać po zdjęciach lotniczych - wcale nie musi!

    Przynajmniej jeśli ma dobre wyczucie pojazdu...

  • 83. Data: 2011-09-08 09:09:22
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-09-08 08:21, Cavallino wrote:

    > W jakim sensie nie ma?
    > Bo ze zdjęcia widać że są.
    > Jak nie wierzysz to sobie weź linijkę i zmierz szerokość biorąc busa za
    > wzór.

    Wziąłem autobus, który stał na skrzyżowaniu nieco dalej.

    No nie ma siły, jeśli ma nie wjeżdżać na kreski, to na łuku nic obok
    niego nie wejdzie (poza rowerem).

    Ale pewnie, jak weźmiesz pod uwagę gokarty to ze trzy albo i cztery pasy
    "zobaczysz".

    gacek

  • 84. Data: 2011-09-08 09:21:47
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-09-08 09:05, Andrzej Lawa wrote:

    > Ale z tego co widać po zdjęciach lotniczych - wcale nie musi!
    >
    > Przynajmniej jeśli ma dobre wyczucie pojazdu...

    A jak "baran" stoi na środku, to pozwala Pani wjeżdzać na kreski?

    Krótka piłka - w miejscu busa stoi "tir". Gdzie jest ten mityczny drugi pas?

    gacek

  • 85. Data: 2011-09-08 09:22:51
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-09-06 11:55, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości

    > Jak nie było to rysunek do poprawy, na nim się opieram.

    > Zrozum wreszcie, że ew. złamanie jakiegoś przepisu przez kogokolwiek
    > wjeżdżajacego na skrzyżowanie nie zmienia pierwszeństwa, ani winy w
    > przypadku nieustąpienia.

    Tak, tak.

    Zwłaszcza wjazd na czerwonym świetle nic nie zmienia w kwestii winy.

    gacek

  • 86. Data: 2011-09-08 09:25:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 09:21, gacek pisze:

    > A jak "baran" stoi na środku, to pozwala Pani wjeżdzać na kreski?

    Pozwala? A co on ma do pozwalania lub zakazywania? Do kierowania ruchem
    nie ma uprawnień...

    > Krótka piłka - w miejscu busa stoi "tir". Gdzie jest ten mityczny drugi
    > pas?

    Tam, gdzie się zmieści np. SAM Cree ;->

  • 87. Data: 2011-09-08 09:31:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > "Czerwona [...] żeby się zmieścić obok stojących za skrzyżowaniem
    > samochodów musi przeciąć powierzchnie wyłączoną z ruchu ("zakreskowaną"
    > :)) oraz ominąć stojące na przejściu samochody."

    No właśnie.
    Słowo klucz "za skrzyżowaniem".

    A sytuacja kolizyjna ma miejsce "na skrzyżowaniu" czyli wcześniej.
    To, że autor nie potrafi prawidłowo się wypowiedzieć, jeszcze wcale nie
    znaczy, że nie można zrozumieć przekazu.

    > Przeczytaj ze trzy razy.

    Nie muszę, zrozumiałem za pierwszym.
    Najwyraźniej Tobie się to nie udało.

    >Zresztą już wczoraj ktoś ci na to zwrócił uwagę, widać czytanie ze
    >zrozumieniem to nie jest twoja najmocniejsza strona.

    Jak widać jest dokładnie odwrotnie - ktoś kto uważa, że najpierw następuje
    zjazd ze skrzyżowania (po zakreślonym) a dopiero potem można kogoś stuknąć
    na skrzyżowaniu z którego właśnie się zjechało, ma kłopoty z rozumieniem co
    czyta.
    Niezależnie co on sam na ten temat sądzi i inne gamonie w tym stylu również.

  • 88. Data: 2011-09-08 09:33:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wziąłem autobus, który stał na skrzyżowaniu nieco dalej.

    A kto pisałe o autobusie?

    > No nie ma siły, jeśli ma nie wjeżdżać na kreski, to na łuku nic obok niego
    > nie wejdzie (poza rowerem).

    Pewnie i tak, ale nic nie widziałem w opisie że kobitka wyprzedzała autobus
    czy ciężarówkę.
    Wtedy miałbyś rację, że dwóch pasów nie ma na skrzyżowaniu.
    Co zresztą i tak dokładnie nic nie zmienia w danym przypadku.

  • 89. Data: 2011-09-08 09:34:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Krótka piłka - w miejscu busa stoi "tir".

    Nie było w opisie - nie uskuteczniaj swoich rojeń.

  • 90. Data: 2011-09-08 09:35:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak, tak.
    >
    > Zwłaszcza wjazd na czerwonym świetle nic nie zmienia w kwestii winy.

    Oczywiście, wjazd na czerwonym nie zmienia pierwszeństwa, bo po prostu w tym
    momencie wjeżdżający na czerwonym go NIE POSIADA.
    Kłania się znajomość podstawowychh przepisów pord, tych regulujących
    pierwszeństwo na skrzyżowaniu.