  • 21. Data: 2011-09-06 12:31:02
    Temat: Re: Re: Re: Czy kobietka złamała przepisy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f658b8a2-dcf3-4fb8-a3b6-a73fdc7e6095@glegroupsg
    2000goo.googlegroups.com...
    W dniu wtorek, 6 września 2011, 11:56:27 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Zaświadczenie o dysgugli masz?

    >oj tam oj tam... po to jest newsnet by udzielać informacji, ale ok - mea
    >culpa. Mogłem poszukać :)

    Teraz już nie musisz, ktoś wykonał za Ciebie robotę.
    Podziękuj mu ładnie. ;-)

  • 22. Data: 2011-09-06 12:46:15
    Temat: Odp: Re: Czy kobietka złamała przepisy
    Od: PlaMa <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 września 2011, 12:27:00 UTC+2 użytkownik Karolek napisał:

> [...]
    zna� numeracji wszystkich paragraf�w i PORD.
    > Paragrafow pamietac nie musisz, ale znac PoRD masz obowiazek.

    Padłem ofiara własnej złośliwości :) Miało być "/.../ numeracji wszystkich paragrafów
    w PORD"

    Odchodząc od złośliwości - PORD i "kulturę jazdy" znam na tyle, że wjeżdżając i tak
    patrzyłem w prawo czy coś nie jedzie - i dobrze bo jechało.

    To, że gdy mamy wystarczająco szeroką jezdnie możemy jechać samochodami obok siebie
    "nieoznaczone pasy", też nie jest mi obce, po prostu takie manewry na skrzyżowaniu
    wydawały mi się niedozwolone. Już się douczyłem, teraz już wiem - sam będę tak robił
    ;)

    O paragraf pytałem się bo byłem ciekaw, jaka musi być minimalna szerokość asfaltu by
    sobie wyimaginować pas.

  • 23. Data: 2011-09-06 12:50:21
    Temat: Re: Czy kobietka złamała przepisy
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Oczywiscie ze Twoja, ona najwyzej dostanie swoja kare za zachowanie na
    drodze, ale Ty wymusiles.
    Czesto spotyka sie ludzi co mysla ze znaja lepiej prawo drogowe, wiec ja
    zawsze wolam policje, milo popatrzec jak jest prostowany, mnie szkoda
    nerwow:)
    To tak jakbys wymusil pierszenstwo nad kims kto jest po spozyciu (0,1)np.
    Ty dostaniesz mandat za wymuszenie, on za jazde po spozyciu.
    :)

  • 24. Data: 2011-09-06 13:17:25
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 6 Sep 2011 01:59:42 -0700 (PDT), PlaMa napisał(a):

    > Czyja byłaby wina?

    Twoja bo nie upewniłeś się co do wykonywanego manewru, itp. bełkot
    policjantów.

    Natomiast Pani z czerwonego dostałaby mandat za poruszanie się po strefie
    wyłączonej z ruchu czy jakoś w ten deseń. Ewentualnie za wyprzedzanie z
    prawej strony na jezdni bez wyznaczonych pasów. Albo to i to.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 25. Data: 2011-09-06 13:47:19
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-06 11:50, Tatanka pisze:
    > IMHO wina Twoja, ale czerwona zachowala sie po chamsku omijajac korek
    > w ten sposob ;-)

    Chamsko, to jak się jedzie środkiem drogi blokując oba pasy.
    Jak masz dwie kasy, a wszystkie barany ustawiają się do jednej,
    to nie jest chamstwem to, że się pójdzie do drugiej. Chociaż barany
    stojące w kolejce od razu wymyślą stos epitetów... i dalej będą stały.

    PS. Taka moja obserwacja z pewnego okresu czasu, doprowadziła do
    pewnego wniosku. Najczęściej spotykane przeze mnie celowe chamskie
    łamanie przepisów (typu objeżdżanie korka do skrętu środkowym pasem,
    jeżdżenie po trawniku, parkowanie na miejscach dla inwalidów, itp.),
    jest autorstwa albo dresów, albo osób obu płci w bardzo drogich autach.

    Prawdopodobnie jedni mają w dupie przepisy, bo mają w dupie wszystko,
    a jak ich złapią to i tak nie ma z czego im kasy ściągnąć. Drudzy mają
    w dupie przepisy, bo dla kogoś kto wydaje 600 zł tygodniowo na paliwo,
    to 150 zł za skręt z niewłaściwego pasa jest śmieszną kwotą, a 5 pktów
    widocznie niewystarczająco straszne.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 26. Data: 2011-09-06 14:42:49
    Temat: Re: Odp: Re: Czy kobietka złamała przepisy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PlaMa,

    zna� numeracji wszystkich paragraf�w i PORD.

    Dlaczego psujesz poprawnie zakodowane i zadeklarowane polskie literki?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-09-06 15:00:50
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Tue, 6 Sep 2011 11:55:58 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Jak nie było to rysunek do poprawy, na nim się opieram.

    Ale też bądź tak miły zauważyć, że 2 pasy ruchy są do skrzyżowania (prawy
    do skrętu w prawo, i lewy do skrętu w lewo), na środku jest jeden pas, a
    zaraz za nim znów 2 pasy (może ten 2 tylko rozpędowy, tego nie wiem).

    > Zrozum wreszcie, że ew. złamanie jakiegoś przepisu przez kogokolwiek
    > wjeżdżajacego na skrzyżowanie nie zmienia pierwszeństwa, ani winy w
    > przypadku nieustąpienia.

    Ależ zmienia, 2 strona też przyczynia się do spowodowania kolizji.
    Ja nie neguje winy samochodu zielonego, ale na pewno też przyczynia się do
    tego samochód czerwony skręcający z prawego pasa w niewłaściwą stronę...

    Autor pisze, że na skrzyżowaniu samochód czerwony musi najechać na obszar
    wyłączony z ruchu, a dopiero za przejściem są znów 2 pasy...

    Wódz

  • 28. Data: 2011-09-06 15:01:29
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

  • 29. Data: 2011-09-06 15:02:47
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-06 12:23, PlaMa pisze:
    > Wybacz, nie wsiądę więcej do samochodu póki nie będę na pamięć znał numeracji
    wszystkich paragrafów i PORD.

    Słaba wymówka bo numerków nie musisz pamiętać ale takie podstawy jak
    definicja pasa ruchu to jednak powinieneś znać jeśli masz i używasz
    prawa jazdy. Wiedzieć czym jest pas ruchu to się jednak przydaje na codzień.

  • 30. Data: 2011-09-06 15:04:34
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-06 12:50, wchpikus pisze:
    > To tak jakbys wymusil pierszenstwo nad kims kto jest po spozyciu (0,1)np.
    > Ty dostaniesz mandat za wymuszenie, on za jazde po spozyciu.
    > :)

    Jeśli to w promilach to 0,1 jest u nas dopuszczalne i żadnego mandatu by
    nie było :)