  • 21. Data: 2010-08-20 16:02:19
    Temat: Re: Czy istnieje mysz Logitech....
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-20 15:57, kamil pisze:

    > "CUT_INZ"<C...@g...pl> wrote in message

    > Albo ochroniarzem klikajacym po kamerach w markecie. ;)

    Też tak myślę.

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-08-20 18:07:49
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 20-08-2010 15:57, kamil pisze:

    > Albo ochroniarzem klikajacym po kamerach w markecie. ;)

    Tu mnie masz ;)

  • 23. Data: 2010-08-21 00:38:19
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 15:39:26 +0200, CUT_INZ napisał(a):

    > Moja praca niejednokrotnie kończy się po 20-30 godzinach siedzenia przed
    > kompem. Uwierz - brak ergonomicznych akcesoriów może być uciążliwy.
    >
    > Może jestem "hartkorem" :)

    Przestan pieprzyc o 30tu godzinch pracy...

  • 24. Data: 2010-08-21 07:12:31
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 21-08-2010 02:38, Jacek pisze:

    > Przestan pieprzyc o 30tu godzinch pracy...

    Bo ty tak powiedziałeś?

    Jak mam wenę to robię coś dopóki nie skończę. 30h nie było rekordem.

  • 25. Data: 2010-08-22 17:35:15
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 23:26:02 +0200, CUT_INZ napisał(a):

    > Czy istnieje mysz Logitech, bezprzewodowa, z nano odbiornikiem (taki
    > mini), która jest normalnej wielkości, ma ergonomiczne kształty i nie
    > kosztuje 300zł?

    Sam szukalem Logitecha, ale ta firma to dla mnie dno, albo konkurencja sie
    podniosla :)
    Ja kupilem wlasnie z nano odbiornikiem ale formy Tracer - taka troche
    mniejsza od standardowej wielkosci, ale za to pieknie lezy w rece.
    Co wiecej !
    Logitech ma zazwyczaj 2 baterie AA a moja ma tylko jedna AAA wiec jest
    leciutka jak piorko. Kupiona w MM

  • 26. Data: 2010-08-23 08:48:21
    Od: z <z...@g...pl>

    vissim pisze:

    > Logitech ma zazwyczaj 2 baterie AA a moja ma tylko jedna AAA wiec jest
    > leciutka jak piorko. Kupiona w MM

    Napisz jaki model dokładnie