  • 1. Data: 2010-08-18 20:43:19
    Temat: Drukarka Brother
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Pisałam tu o drukarce Brother, którą zakupiłam i która po paru dniach
    się zepsuła.
    Odłamało się coś w kasetce na tusz i pojemniczek z tuszem nie chciał się
    zatrzasnąć w rezultacie czego drukarka sypała komunikatami o
    zainstalowaniu tuszu i była nieprzydatna. Już myślałam, że jestem
    stratna pieniądze wydane na ten kolos drukarkę, a tu się okazało, że
    serwis mi przyśle nową. No i kurier w poniedziałek mi przywiózł nową,
    fabrycznie zapakowaną, oczywiście z kompletem tuszy.

    Ps. Chyba nie kupię na Allegro podrabianych tuszy, bo to za delikatna
    drukarka do takich knotów i szkoda by było, żeby ją tusz zalewał.

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-08-18 21:56:26
    Temat: Re: Drukarka Brother
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 22:43:19 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    >
    > Ps. Chyba nie kupię na Allegro podrabianych tuszy, bo to za delikatna
    > drukarka do takich knotów i szkoda by było, żeby ją tusz zalewał.

    Zmien kabel i powinno byc juz ok.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 3. Data: 2010-08-19 00:52:44
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-18 23:56, Norbert pisze:

    > Zmien kabel i powinno byc juz ok.

    Lepiej ty sobie zmień swojego fiuta-mózg, albo do psychiatryka!

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-08-19 06:40:06
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Animka napisał:

    > Ps. Chyba nie kupię na Allegro podrabianych tuszy, bo to za delikatna
    > drukarka do takich knotów i szkoda by było, żeby ją tusz zalewał.

    A jak rozrozniasz podrabiane od nieoryginalnych? Bo ja sklepie
    normalnie kupuje nieoryginalne po 8 zlotych i wszystko dziala jak zloto :)

  • 5. Data: 2010-08-19 08:53:51
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-08-18 22:43, Animka pisze:
    > Ps. Chyba nie kupię na Allegro podrabianych tuszy, bo to za delikatna
    > drukarka do takich knotów i szkoda by było, żeby ją tusz zalewał.

    kupuj, kupuj, ktoś musi sponsorować sprzęt
    Marx

  • 6. Data: 2010-08-19 10:44:57
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 02:52:44 +0200, Animka napisał(a):

    > Lepiej ty sobie zmień swojego fiuta-mózg, albo do psychiatryka!

    NTG!

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 7. Data: 2010-08-19 11:08:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 08:40, wuwuzela pisze:

    > A jak rozrozniasz podrabiane od nieoryginalnych? Bo ja sklepie
    > normalnie kupuje nieoryginalne po 8 zlotych i wszystko dziala jak zloto :)

    W którym sklepie i do jakiej drukarki?
    Podaj adres i linka, ok?
    Jest jakiś sklep w Warszawie, żebym mogła tam pojechać i kupić?
    Na giełdzie za Stodołą już tuszu nie kupię, bo raz kupiłam oszukany
    kolorowy do Lexmark'a (za 60 zł).

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-08-19 11:10:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 10:53, Marx pisze:

    > kupuj, kupuj, ktoś musi sponsorować sprzęt

    Nie rozumiem, możesz jaśniej?

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-08-19 11:22:55
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 13:10:59 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie rozumiem, możesz jaśniej?

    Producenci sprzedają drukarki poniżej kosztów produkcji, aby potem zarabiać
    na sprzedaży artykułów eksploatacyjnych do nich.

    Nie jest to wcale jakaś teoria spiskowa, tylko praktyka powszechnie znana i
    mająca długą tradycję sięgającą XIX wieku. Poczytaj sobie tutaj:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Razor_and_blades_busine
    ss_model

    --
    Yakhub

  • 10. Data: 2010-08-19 12:03:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 13:22, Yakhub pisze:

> [...]
    >
    > Nie jest to wcale jakaś teoria spiskowa, tylko praktyka powszechnie znana i
    > mająca długą tradycję sięgającą XIX wieku. Poczytaj sobie tutaj:

    Aha, to o to chodziło.
    Mam drukarkę Lexmark 1020 w domu i pomimo, że tusze do niej bardzo
    drogie to sama drukarka też była droga jak ją kupowałam jakieś 15 lat
    temu w Optimusie. Kosztowała jeśli dobrze pamiętam około 700 zł.
    Fakt, że to solidna, mocna drukarka. Do tej pory wygląda jak nowa.
    Solidny materiał.

    --
    animka