  • 11. Data: 2010-08-20 11:34:56
    Temat: Re: Czy istnieje mysz Logitech....
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 11:41:37 +0200, z napisał(a):

    > Dla mnie super że krótsza :-)
    > Mam starszy model z przyciskami do regulacji głosu
    > Czy w tej da się przestawić cofnij-powtórz na głośniej ciszej?

    W opcjach jest ze 30 funkcji do wyboru w tym sa Volume Up i Down.

    > Jakiej wielkości baterie wchodzą? 2 czy 1 szt?

    2 lub 1 typu AA.

    > Moja obecna potrafi pracować na 1 szt. !!! jest trochę dla nie za duża a
    > mały akumulatorek (1,2V) starcza tylko na 2 dni pracy :-(

    Tej uzywam na 2. akumulatorkach i obecnie pokazuje ze jeszcze ma 602 dni
    pracy, z tym, ze akumulatorki pracowaly 2 m-ce w LX7.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 12. Data: 2010-08-20 11:41:37
    Od: z <z...@g...pl>

    Norbert pisze:

    > W opcjach jest ze 30 funkcji do wyboru w tym sa Volume Up i Down.

    Czy te 30 funkcji można przypisać do wszystkich 6 klawiszy czy jest może
    jakiś podział (u mnie są grupy) Zepsuł mi się klawisz volume down
    (upadek) ale nie mogę go przypisać do sąsiedniego "wycisz" :-(

  • 13. Data: 2010-08-20 11:42:12
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 10:06:49 +0200, CUT_INZ napisał(a):

    > Mam V450. Wczoraj oglądałem VX Nano. Ogólnie ot obie są podobnej
    > wielkości i nie nadają się do codziennej, wielogodzinnej pracy. W ogóle
    > nie są oparciem dla dłoni, a steruje się nimi jedynie palcami.

    Od kiedy mysz ma sluzyc, jako podparcie dloni?
    Dlon opierasz na prawej czesci nadgarstka.

  • 14. Data: 2010-08-20 13:00:19
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 08/20/2010 10:06 AM, CUT_INZ wrote:

    > Mam V450. Wczoraj oglądałem VX Nano. Ogólnie ot obie są podobnej
    > wielkości i nie nadają się do codziennej, wielogodzinnej pracy. W ogóle
    > nie są oparciem dla dłoni, a steruje się nimi jedynie palcami.

    Od jakiś 2 lat używam VX Nano do codziennej, wielogodzinnej (najczęściej
    10-godzinnej) pracy. Nie narzekam, wręcz przeciwnie,
    bardzo sobie chwalę.

  • 15. Data: 2010-08-20 13:25:46
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 13:41:37 +0200, z napisał(a):

    > Czy te 30 funkcji można przypisać do wszystkich 6 klawiszy

    Tak, do dowolnego z 6 klawiszy mozna przypisac dowolna funkcje

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 16. Data: 2010-08-20 13:35:56
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 20-08-2010 13:42, Jacek pisze:

    > Od kiedy mysz ma sluzyc, jako podparcie dloni?
    > Dlon opierasz na prawej czesci nadgarstka.

    Każda ergonomiczna, dobrze wyprofilowana mysz podpiera całą dłoń.
    Kładziesz na nią rękę w taki sposób, że między myszą a skórą nie ma
    wolnej przestrzeni. Taki układ sprawia, że mniej partii mięśni musi być
    napiętych.

    VX Nano nie jest myszką ergonomiczną.

  • 17. Data: 2010-08-20 13:39:26
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 20-08-2010 15:00, omega_fan pisze:

    > Od jakiś 2 lat używam VX Nano do codziennej, wielogodzinnej (najczęściej
    > 10-godzinnej) pracy. Nie narzekam, wręcz przeciwnie,
    > bardzo sobie chwalę.

    Moja praca niejednokrotnie kończy się po 20-30 godzinach siedzenia przed
    kompem. Uwierz - brak ergonomicznych akcesoriów może być uciążliwy.

    Może jestem "hartkorem" :)

  • 18. Data: 2010-08-20 13:57:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "CUT_INZ" <C...@g...pl> wrote in message

    > Moja praca niejednokrotnie kończy się po 20-30 godzinach siedzenia przed
    > kompem. Uwierz - brak ergonomicznych akcesoriów może być uciążliwy.
    >
    > Może jestem "hartkorem" :)

    Albo ochroniarzem klikajacym po kamerach w markecie. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-08-20 15:28:41
    Od: z <z...@g...pl>

    Norbert pisze:

    > Tak, do dowolnego z 6 klawiszy mozna przypisac dowolna funkcje

    Super Dzięki

  • 20. Data: 2010-08-20 15:39:37
    Od: z <z...@g...pl>

    CUT_INZ pisze:

> [...]
    > Kładziesz na nią rękę w taki sposób, że między myszą a skórą nie ma
    > wolnej przestrzeni. Taki układ sprawia, że mniej partii mięśni musi być

    Tak się przedstawia teoria a w praktyce...
    U mnie takie ułożenie spowalnia pracę, jest mniej precyzyjnie. Trzeba
    przesunąć całą dłoń a nie delikatnie ruszyć trzema palcami.
    Oszczędzam ruch nadgarstkiem i łokciem. Swoje już przeżyły. Oczywiście
    żelowa podkładka pod nadgarstek.
    Jeśli myszka ma laser nie centralnie to można próbować obracać myszkę w
    lewo lub w prawo.
    Oprócz tego moja myszka musi być lekka bo mam nawyk jej podnoszenia :-)
    Właśnie szukam mniejszej myszki. Dłoń mam też nie największą (pijanisty
    :-) )