  • 11. Data: 2009-07-11 20:39:28
    Temat: Re: Czy i JAK kupować używanš plazmę?
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jul 11, 9:54 pm, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
    > kupiłem plazmę Panasonic 42" PV8 za
    > 1799zł w promocji. Po 3 tygodniach watomierz pokazał, że średnio zużywa 137W
    > w trybie kinowym (50% kontrast, 50% jaskrawość).

    Czyli tyle zużywać mogą te używane plazmy?

    > Widziałem z miesiąc temu w promocji Funai LCD 32" z matrycą MVA w Polsce
    > składany z gwarancją 5 lat i obraz SD był całkiem niezły, a cena 999zł
    > całkiem niezła. :-)

    A jakie on ma parametry obrazu, kontrast, kąty i bezwładność?

    PS. Do ...@...pl: nie wiem dlaczego ci się zmieniają wątki, ja nic nie
    robię.

  • 12. Data: 2009-07-12 09:06:18
    Od: Regius <p...@o...pl>

    > No to mamy sprzeczne sygnały, już nieraz tu mawiano dokładnie
    > odwrotnie...

    Czytaj uważnie , nie napisałem,że plazmy mają gorszy obraz tylko
    napisałem na swoim przykładzie.
    Wcześniej miałem plazme LG Pc51 a teraz mam LCD LG LH7020 i napewno
    obraz na tym LCD jest zdecydowanie lepszy od obrazu na tamtej plazmie
    ,zarówno w SD jak i HD.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-07-12 11:12:29
    Temat: Re: Czy i JAK kupować używaną plazmę?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On Jul 11, 7:10 pm, a...@...pl wrote:
    > 1. < 1000 zl - niby nie duzo, ale jak sie cos stanie lub cos dolega,to
    > powiesz sobie, ze mogles dorzucic 1500 i mialbys nowy (LCD) z
    > gwarancja.

    >Tylko, że LCD mają dużo większy problem od plazm jeśli chodzi o sygnał
    >SD (standardowa rozdzielczość), szczególnie jak pochodzi z dekodera
    >Cyfry Plus PIONEER 1635. Co z tą sprawą, hę?

    bzdura, jesli mają problem to raczej s ygnalem SD słabej jakości ze zwykłej
    anteny lub cienkiej kablówki akurat sygnał z tego dekodera po rgb nie bedzie
    może rewelacyjny ale nie sprawi żadnego problemu nawet jak podepniesz tv HD

  • 14. Data: 2009-07-12 11:14:27
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    >No to mamy sprzeczne sygnały, już nieraz tu mawiano dokładnie
    >odwrotnie...

    jesteś pewien że była mowa o sygnale z SAT czy o kablówce analogowej ?

  • 15. Data: 2009-07-13 07:07:20
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    >A jakie on ma parametry obrazu, kontrast, kąty i bezwładność?

    Tak na oko to całkiem niezłe, w specyfikacje nie zaglądałem. :-)

  • 16. Data: 2009-07-13 09:34:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Alojzy Zakalec wrote:

    > No to mamy sprzeczne sygnały, już nieraz tu mawiano dokładnie
    > odwrotnie...

    stara plazam na nowe LCD. tutaj może być pies pogrzebany. :)

  • 17. Data: 2009-07-13 11:22:28
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > stara plazam na nowe LCD. tutaj może być pies pogrzebany. :)

    Kumpla plazma LG 42" o rozdz. 842x480 sprzed 4 lat nie wyswietla zbyt
    ladnie. Te nowe plazmy sa zdecydowanie lepsze.

  • 18. Data: 2009-07-13 11:54:54
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Kumpla plazma LG 42" o rozdz. 842x480 sprzed 4 lat nie wyswietla zbyt
    > ladnie. Te nowe plazmy sa zdecydowanie lepsze.

    bo ta stara plazma to była na rynek usa robiona (NTSC) i nawet PALa nie jest
    w stanie wyświetlić