    From: Trybun <i...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Czy "Smartfon" musi znaczyć złodziej?
    Date: Thu, 28 Mar 2013 12:34:11 +0100

    Ma ktoś pomysł co jeszcze bym mógł zrobić na to żeby przestać okradanym
    przez swój telefon?

    Mam całkowicie wyłączony transfer danych, który włączam tylko w razie
    potrzeby, i po tym zaraz wyłączam. A poza tym transfer danych mam
    przypisany do karty Aero2, na karcie gsm tylko rozmowy i smsy. Dla
    pewności przed włączeniem transferu danych de-aktywuję kartę Orange na
    której mam rozmowy i sms-y. No i w 6 dni okazuje sie że telefon ukradł
    mi prawie 11 zł na transfer danych!! Co jeszcze mógłbym (poza wrzuceniem
    go pod tramwaj) zrobić żeby to bydle przestało mnie okradać?