  • Data: 2013-03-28 20:30:32
    Temat: Re: Czy "Smartfon" musi znaczyć złodziej?
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-28 15:47, Budzik pisze:

    > Mam całkowicie wyłączony transfer danych, który włączam tylko w razie
    > potrzeby, i po tym zaraz wyłączam. A poza tym transfer danych mam
    > przypisany do karty Aero2, na karcie gsm tylko rozmowy i smsy. Dla
    > pewności przed włączeniem transferu danych de-aktywuję kartę Orange na
    > której mam rozmowy i sms-y. No i w 6 dni okazuje sie że telefon ukradł
    > mi prawie 11 zł na transfer danych!! Co jeszcze mógłbym (poza wrzuceniem
    > go pod tramwaj) zrobić żeby to bydle przestało mnie okradać?
    > Mi porasdzono ostatnio ustawienie APNów
> [...]

    To m.in. ja Ci poradziłem z tymi APNami. Niestety u mnie dało to
    krótkoterminowy efekt. Tylko dwa dni nie miałem wykradanych środków z
    konta. Żeby było jeszcze tragiczniej - mam również tablet z funkcją
    rozmów telefonicznych i transferu danych, mam go ponad rok, nie
    ustawiałem praktycznie nic, a z konta nie zniknął nawet jeden grosz w
    sposób nieautoryzowany..
    Teraz mam APN Orange ustawiony pod nazwą "złodziej", ale to nie
    pomaga... :-(