  • Data: 2013-03-28 12:57:25
    Temat: Re: Czy "Smartfon" musi znaczyć złodziej?
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-28 12:40, atm pisze:

    > Masz chyba sprzet na Androidzie, prawda?
    > Nie wiem w jaki sposob wylaczasz transfer danych:
    > 1. w ustawianiach odptaszkowanie "transmisja danych po sieci
    > komorkowej" lub cos podobnego w Twoim telefonie?
    > 2. zmiana APN przy pomocy widgetu badz aplikacji?
    > Kiedys przekonalem sie, ze patent z APNem nie byl 100% szczelny,
    > niektore aplikacje tak czy siak laczyly sie z siecia.
    > Natomiast pierwszy punkt wg mnie powienien byc calkowicie szczelny.

    Tak, na Androidzie.. Tak, to odptaszkowanie transferu danych jest
    możliwe w kilku miejscach, belka powiadomień, ustawienia itd. i w
    kazdym u mnie jest odznaczone. Ustawienie APNu także zmieniłem, i przez
    dzień czy dwa faktycznie nie nabiło ani grosza, a teraz sprawdzam konto,
    no i szok! Wygląda na to że cały cykl pracy w tle dotyczący łączenia z
    netem idzie przez tą "zablokowaną" kartę Orange.