    From: "bufi" <b...@p...de>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Czy Polsat 2 można odebrać na
    FTA==?ISO-8859-2?Q?=3FISO-8859-2=3FQ=3F=3D3F=3F=3D?=
    Date: Thu, 29 Jan 2009 19:14:14 +0000 (UTC)

    Rylen wrote:

    [...]
    > itd. Jest to bardzo wygodna forma płatności, nie ma "przymusu"
    > abonamentu co mnie zawsze w...ło A Polsat mając z tego dodatkowe
    > dochody może sie prężniej rozwijać czego im zycze. Rylen

    Super. Nawet nie wiedziałem, że tak mozna :) Myślałem, że jak
    umowa mija, to karta jest po prostu nieaktywna i trzeba
    kupić drugą. Mnie jeszcze trzyma umowa, więc nie sprawdzę.

    A wracając do tematu. Właśnie poabonamentowe karty działają
    w sposób jaki opisałeś. Po wygaśniećiu umowy działają
    te programy które wymieniłeś. Na pre-paidach tego nie ma
    podobno.

    Jeśli masz dwie, poabonamentowe karty i tylko
    na jednej możesz oglądać te kanały, no to ... właściwie nie wiem.

    Albo coś źle robisz albo tuner nie pozwala na takie myki.