  • 61. Data: 2010-12-14 22:07:53
    Temat: Re: Czy Orange może nie usunąć SIMlocka (za darmo)
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-14 21:36, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > I Orange...
    > ...nadal zakłada simlocki...

    Wooow :-) Siłą rzeczy zainteresowała mnie ta kwestia. Jakiś czas temu
    przeniosłem się do Playa i byłem pewien, że i tu tak jest.
    Przyzwyczaiłem się do standardów. Jakież było moje zdumienie gdy
    dostałem wypasiony telefon... bez simlocka. Przypadkiem się o tym
    dowiedziałem biorąc udział w tej dyskusji.

  • 62. Data: 2010-12-14 22:15:56
    Temat: Re: Czy Orange mo?e nie usun?? SIMlocka (za darmo)
    Od: Marek <b...@e...com>

    Ręce opadają...
    Nie odwracam niczego lecz chcę być dobrze zrozumiany i nie zostawiać
    krzywdzącej mnie opinii. To chyba naturalne?

    Mam prośbę. Chciałbym uniknąć w przyszłości sytuacji j/w więc: wykaż, w
    którym miejscu nastąpiło odwrócenie sensu z mojej strony. Zacytuj moje
    zdanie i drugie moje zdanie, w którym twierdzę odwrotnie.

    Ponadto pokaż też na czym polega moja domniemana głupota.

  • 63. Data: 2010-12-14 22:51:37
    Od: Marek <b...@e...com>

    P.S.
    Zwróć uwagę, że w ani jednym zdaniu niczego nie twierdziłem. Przekazałem
    dwa czy trzy linki i napisałem, że coś z czegoś wnioskuję. Nic więcej.
    Chyba nie ma tu miejsca na uznanie kogoś głupim?

    Jeśli za oknem śnieg pada i wywnioskujesz z tego, ze jutro też będzie a
    okaże się, że tak się nie stało, to znaczy że jesteś jakimś
    niedorozwojem? Przygłupem? A już w szczególności gdy zaznaczasz na
    wstępie, że słuszność wnioskowania należy zweryfikować. Chyba więc
    trochę przeginasz przyłączając się do tej opinii.

    Nie dziw mi się, że jeśli ktoś rzuca we mnie kamieniem to przynajmniej
    chcę wiedzieć z jakiego powodu. Póki co kompletnie nie rozumiem tej
    wrzawy. Jest kompletnie o nic. Padają puste sformułowania nie poparte
    moimi słowami. Jedynie ktoś zacytował kogoś innego kto mnie
    przypuszczalnie dokładnie opacznie zrozumiał i nie doczytał mojego
    późniejszego wyjaśnienia.

    Ktoś uznał iż twierdzę, że sądy stanowią prawo. Wkłada te słowa w moje
    usta a potem dyskutuje sam ze sobą jakie bzdury gada autor tych słów -
    sugerując, że to ja. To chyba jest jakaś jednostka chorobowa kogoś kto
    tak postępuje? Jeśli to miałeś na myśli, a nie przeczytałeś całości
    wątku, to zrób to najpierw zanim zabierzesz głos.

  • 64. Data: 2010-12-15 07:23:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości

    > Akurat wyroki NSA i SN są obowiązujące dla wszystkich, nie tylko w jednej
    > jedynej sprawie.

    Skonsultuj się z własnym (innym) prawnikiem, potem bryluj na salonach

    Artur(m)

  • 65. Data: 2010-12-15 07:26:44
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Endi" <h...@C...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał

    > Oszczędź wszystkim tego i wyjdź. Bredzisz i odwracasz kota ogonem, gdy
    > wytknięto Ci głupotę. I te tłumaczenia. Litości.

    Czy należysz do grupy 70% społeczeństwa, które nie przeczytało ani jednej
    książki
    Wszystko na to wskazuje.
    Myśleć, myśleć.
    Co rano powtarzaj sobie to. Ci co "nieczytają" mówią ze pomaga.

    Artur(m)

  • 66. Data: 2010-12-15 09:47:15
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał

> [...]
    > Wszystko na to wskazuje.
    > Myśleć, myśleć.
    > Co rano powtarzaj sobie to. Ci co "nieczytają" mówią ze pomaga.

    HAHAHA odezwał się TEN co czyta. Weź się już nie ośmieszaj wątkotwórco od
    siedmiu boleści. trzeba było poczytać regulamin i umowę zanim wyskoczyłeś z tak
    idiotycznym pytaniem na grupie.

  • 67. Data: 2010-12-15 13:03:00
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/14/2010 11:07 PM, Marek wrote:

> [...]
    > dostałem wypasiony telefon... bez simlocka. Przypadkiem się o tym
    > dowiedziałem biorąc udział w tej dyskusji.

    To by było na tyle jak chodzi o przekonanie o ogólnej bezprawności simlocków

    M.

  • 68. Data: 2010-12-15 13:39:24
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-15 14:03, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > To by było na tyle jak chodzi o przekonanie o ogólnej bezprawności
    > simlocków

    Zgodnie z tym co napisałem - nie byłem wcale o tym przekonany lecz tylko
    wnioskowałem z pewnych zachowań innego operatora, że jest szansa iż
    zapadł wyrok i Orange musi się dostosować. Chyba nikt inny w tej
    dyskusji też o tym przekonany nie był?

    A tak przy okazji: czy wyrok zapadł? Orientujesz się? Niechcący włożyłem
    kij w mrowisko i z niechęcią muszę się zainteresować tematem.

  • 69. Data: 2010-12-15 18:04:17
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/15/2010 02:39 PM, Marek wrote:

> [...]
    >
    > A tak przy okazji: czy wyrok zapadł? Orientujesz się? Niechcący włożyłem
    > kij w mrowisko i z niechęcią muszę się zainteresować tematem.
    Włożyłeś kij w mrowisko i Ci się złamał...

    M.

  • 70. Data: 2010-12-15 20:12:17
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-15 19:04, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
    > Włożyłeś kij w mrowisko i Ci się złamał...

    Widzę, że więcej o kijach się od Ciebie dowiem niż na temat. Dzięki!