    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy Orange mo?e nie usun?? SIMlocka (za darmo)
    Date: Tue, 14 Dec 2010 23:51:37 +0100
    <idlb7u$el1$1@news.net.icm.edu.pl> <idleev$4ab$1@news.onet.pl>
    <idnd4c$20qb$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
    <idq5qf$qpf$1@news.net.icm.edu.pl>
    <idsv06$1c36$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
    <idtjhs$b7s$1@news.net.icm.edu.pl> <ie2bur$baa$1@news.net.icm.edu.pl>
    <y...@l...institute.com>
    <ie2fnn$j36$1@news.net.icm.edu.pl>
    <t...@l...institute.com> <ie34q4$on$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1stw6gzjafpc7$.dlg@lepper.institute.com>
    <ie4p9u$3a2$1@news.net.icm.edu.pl>
    <qbpbu72teqx3$.dlg@lepper.institute.com>
    <ie56ct$t4e$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <ie59g6$3h9$1@news.net.icm.edu.pl> <ie80tf$lkr$1@news.onet.pl>
    <ie8kca$vcq$1@news.net.icm.edu.pl> <ie8ofc$6nk$1@news.onet.pl>
    <ie8qb0$d67$1@news.net.icm.edu.pl>

    P.S.
    Zwróć uwagę, że w ani jednym zdaniu niczego nie twierdziłem. Przekazałem
    dwa czy trzy linki i napisałem, że coś z czegoś wnioskuję. Nic więcej.
    Chyba nie ma tu miejsca na uznanie kogoś głupim?

    Jeśli za oknem śnieg pada i wywnioskujesz z tego, ze jutro też będzie a
    okaże się, że tak się nie stało, to znaczy że jesteś jakimś
    niedorozwojem? Przygłupem? A już w szczególności gdy zaznaczasz na
    wstępie, że słuszność wnioskowania należy zweryfikować. Chyba więc
    trochę przeginasz przyłączając się do tej opinii.

    Nie dziw mi się, że jeśli ktoś rzuca we mnie kamieniem to przynajmniej
    chcę wiedzieć z jakiego powodu. Póki co kompletnie nie rozumiem tej
    wrzawy. Jest kompletnie o nic. Padają puste sformułowania nie poparte
    moimi słowami. Jedynie ktoś zacytował kogoś innego kto mnie
    przypuszczalnie dokładnie opacznie zrozumiał i nie doczytał mojego
    późniejszego wyjaśnienia.

    Ktoś uznał iż twierdzę, że sądy stanowią prawo. Wkłada te słowa w moje
    usta a potem dyskutuje sam ze sobą jakie bzdury gada autor tych słów -
    sugerując, że to ja. To chyba jest jakaś jednostka chorobowa kogoś kto
    tak postępuje? Jeśli to miałeś na myśli, a nie przeczytałeś całości
    wątku, to zrób to najpierw zanim zabierzesz głos.