    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Date: Thu, 3 Mar 2011 04:24:56 -0800 (PST)

    On Feb 15, 3:15 am, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Poslugiwal sie tez ksiazka "The Design of UNIX operating system",
    > Maurice J. Bach, wydanej w 1986 roku, ktora zawiera wystarczajaco kodu
    > aby... Zwlaszcza kod file systemu.  W poczatkowym okresie Linus
    > powolywal sie na te ksiazke, pozniej wszystkie te odwolanai starannie
    > usunieto

    Przepraszam, że odgrzewam kotleta, ale ponieważ w wątku poszły dosyć
    ciężkie insynuacje, chciałbym wyjaśnić tę sprawę. Otóż zdobyłem
    egzemplarz wyżej wspomnianej książki i, tak jak należałoby się
    spodziewać, nie ma tam żadnej części kodu źródłowego Unixa. W ogóle
    prawie nie ma tam kodów źródłowych, z wyjątkiem prostych programików
    demonstrujących sposoby wywoływania funkcji systemowych, w porywach
    dochodzących do 10 linijek. Może z mojego egzemplarza książki Bacha
    również ten kod file systemu "starannie usunięto"?