  • Data: 2011-03-03 13:45:26
    Temat: Re: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Mar 2011 04:24:56 -0800 (PST), Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Przepraszam, że odgrzewam kotleta, ale ponieważ w wątku poszły dosyć
    >ciężkie insynuacje, chciałbym wyjaśnić tę sprawę. Otóż zdobyłem
    >egzemplarz wyżej wspomnianej książki i, tak jak należałoby się
    >spodziewać, nie ma tam żadnej części kodu źródłowego Unixa. W ogóle
    >prawie nie ma tam kodów źródłowych, z wyjątkiem prostych programików
    >demonstrujących sposoby wywoływania funkcji systemowych, w porywach
    >dochodzących do 10 linijek. Może z mojego egzemplarza książki Bacha
    >również ten kod file systemu "starannie usunięto"?

    Ksiazka zawiera wystarczajaca ilosc kodu. Zastzreztenie: dla
    inteligentnego czytelnika wiedzacego czego szuka.

    Gdy ksziaka ukazala sie (rok 1986) pracowalem w pewnym instytucie
    miedzynarodowym w Wiedniu. Zjawil sie facio z ambasady USA i zazadal
    wycofacnia ksziaki z biblioteki. Ksiazkazostala bowiem potarktowana
    jako "technology transfter". Oczywiscie, zostal spuszczony ze schodow.

    A.L.

    P.S> W dalzym ciagu twierdze ze hipodeza jakoby Linux powstak w "clean
    environment" jest dobra dla dorastajacych panienak i harcerzy