  • Data: 2011-03-03 16:41:49
    Temat: Re: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Mar 2011 07:43:28 -0800 (PST), Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Ale przecież to jest kompletny non sequitur. Celem prawa autorskiego
    >jest ochrona twórcy i jego pracy, a nie blokowanie transferu
    >technologii.

    >W czym? Ja się odnosiłem do insynuacji, że Linus bezprawnie skopiował
    >jakiś system operacyjny, najpierw miał być to MINIX, potem fs z System
    >V. To, że przeczytał jakąś książkę, jeszcze nie czyni z niego
    >przestępcy.

    Ja nie wiem o co ci chodzi. JA twierdze ze Linux nie powstal w "clean
    nenvironment", (jak to sie powszechnie twierdi) a kto co komu ukradl
    niespecjalnie mnie interesuje. Nie do mnei nalezy ustalanie czy ktos
    jest przestepca czy nie.

    W kazdym razie nie lubie dorabiania ideologii do faktow.

    A.L.

    P.S> Zacytuje Stallmana:

    What's important about GNU is that it provides a way to use computers
    in freedom. But this achievement is precarious. There are hundreds of
    GNU/Linux distros, and nearly all include some non-free software.

    In 1992, GNU/Linux made it possible for the first time to use a PC and
    keep your freedom. By 2000, ironically, every version of GNU/Linux
    included non-free software and thus invited users to surrender their
    freedom by installing some

    Stallman: If you want freedom don't follow Linus Torvalds

    http://www.pcworld.idg.com.au/article/195096/stallma
    n_want_freedom_don_t_follow_linus_torvalds/