  • Data: 2013-03-30 21:03:33
    Temat: Czy Fuji x10 może zastąpić Canona 400d (60d)?
    Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dylemat co do kupna aparatu. W tej chwili mam Canona 400d, dokupiłem
    obiektyw tamron 17-50 (bez stabilizacji niestety), lampę, stałkę canon
    50 1.8 i canon 55-250. Wystarcza na moje wymagania, gdy jakaś impreza to
    jest lampa, jak portrety to 1.8. Jedyne co brakuje to iso większego
    użytecznego :( (bo 200 to max). W większość czasu to tamron założony i
    czasem 50. Ten długi miał być do zabawy ale nie ma czasu:) Do wnętrz za
    ciemny:( Aparatu używamy z bratem i mamy jeszcze starego canona s2.
    Jednak przydałby się jeszcze drugi aparat bo nie mieszkamy razem a on
    często potrzebuje do pracy a ja chciałbym dziecku w domu też mieć coś
    pod ręką.
    I tu pojawia się pytanie i nasz spór:) Ja skłaniam się do Fuji x10 bo
    Sony rx100 za drogi (jeszcze znalazłem Panasonic LX5 i Oli xz-1 w
    podobnych cenach. Chodzi o aparat lekki (na wypady w góry), poręczny i
    dobrze robiący zdjęcia. Brat proponuje żeby kupić Canona 60D. Mamy kita
    i go dać do 400d i mieć jako poręczny a na specjalne imprezy brać 60d.
    Tylko obawiam się że 400d z kitem to w domu sobie dziecku zdjęć nie
    porobię. Tzn wiem jakie będą i myślę że takim X10 będą lepsze.
    Testowaliśmy ostatnio znajomego Sony HX20V i niestety naszą 400 zdjęcia
    o wiele ładniejsze, cieplejsze i z tamronem tło bardziej rozmyte (o GO
    mi chodzi), nie mówiąc już o stałce 1,8 ale X10 ma o wiele lepsze
    parametry od sony. AF nawet dość szybki w sony ale przetwarzał zdjęcie
    dłużej a w 400 to zdjęcie za zdjęciem można robić.
    Czy ktoś robił zdjęcia x10 i mógłby coś podpowiedzieć? Może jakieś
    zdjęcia z imprezy w domu gdzieś są?
    I może ktoś podpowie czy męczyć się z dwoma lustrzankami czy może uda
    ten x10 jest jak lustrzanka? W cenie 60d mozna też bezlusterkowaca ale
    potem znów szkła itd. (może canon coś wyda żeby pasowały:)