  • 1. Data: 2010-12-29 19:31:38
    Temat: Protel DXP2004 + win7 problem
    Od: Piotr <m...@k...home.pl>

    Witam
    Czy ktoś miał problem z uruchomieniem Protel 2004 na komputerze z
    systemem Windows 7 ? U mnie nawet trial nie chce ruszyć - tzn. jest
    komunikat "Exception EOleExeption in module DXP.exe at 0036E780.

    Oczywiście wiem, że są takie programy jak Eagle, ale w wersji 5.11 nie
    mogę się dogadać z CAMProcessor, robię według instrukcji z
    www.prototypy.com ( bo tam chcę wysłać pliki niezbędne do wykonania
    płytki ) i nigdzie nie zapisuje plików, jakie powstają po użyciu Process Job

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-12-29 19:34:12
    Temat: Re: Protel DXP2004 + win7 problem
    Od: Rysio <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-29 20:31, Piotr pisze:
> [...]
    > www.prototypy.com ( bo tam chcę wysłać pliki niezbędne do wykonania
    > płytki ) i nigdzie nie zapisuje plików, jakie powstają po użyciu Process

    Powiem tak od lat uzywam WinXP i czasami pojawia sie katastrofalny blad
    w protelu i to jedyny problem. A win7 uzywaja idioci i frajerzy.

  • 3. Data: 2010-12-30 00:42:10
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 29.12.2010 20:31, Piotr pisze:
> [...]
    > www.prototypy.com ( bo tam chcę wysłać pliki niezbędne do wykonania
    > płytki ) i nigdzie nie zapisuje plików, jakie powstają po użyciu Process
    A nie masz katalogu projektu niedostępnego dla zapisu? Bo u mnie
    (wprawdzie pod linuxem, ale to nie powinno mieć znaczenia) działa.

    Może ewentualnie na każdej zakładce "wyklikaj" plik wyjściowy do
    jakiegoś osobnego katalogu?

    Michoo