-
1. Data: 2010-04-22 20:00:11
Temat: Czujnik poziomu paliwa i inne
Od: Tata <k...@k...net.pl>
Passat B4 1.9 TDI kombi.
Czujnik poziomu paliwa (o ile dobrze to nazywam). Wymieniam czujnik w
zbiorniku paliwa (bez wewnętrznej pompy paliwa). Kupiłem "nowy" na
szrocie, wyczyściłem i mam kilka pytań. Na matalowej rurce zwrotnej
(cieńszej) jest harmonijka gumowa. Do czego ona służy? W środku jest
jakiś zawór? Na harmonijce są 2 zaciskowe plastyki z zewnętrznymi
ząbkami. Czy te ząbki ułatwiają zaciśnięcie zacisków, czy też pełnią
inną rolę? Powietrze w rurce dopływowej (grubszej) przepływa z małym
oporem, w rurce zwrotnej (cieńszej) opór przepływu powietrza jest
większy. Czy to jest właściwe, czy też świadczy o jakiejś
nieprawidłowości działania czujnika? Stosunkowo nieduża różnica średnic,
nie uzasadnia zwiększonego oporu przepływu powietrza. Zawór? Czy ktoś z
Grupowiczów może podać rezystancję w skrajnych położeniach pływaka?
Korektor siły hamowania. Jak wyprasować stalowy sworzeń, rozpęczony z
jednej strony, nie uszkadzając otworu, i jak później ten sworzeń
rozpęczyć? Żelazna wypraska (to "coś" ze sprężyną) jest zardzewiała i
chciałbym ja wyczyścić. Mogę to zrobić dopiero po wyprasowaniu sworznia.
Co jest w środku korektora siły hamowania?
Z poważaniem
MJ