  • Data: 2012-06-13 14:03:46
    Temat: Czujnik hamulca - Yamaha WRX
    Od: Tomek Jurkiewicz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zepsuł mi się w motocyklu czujnik przedniego hamulca.
    W sprzedaży jest dostępny cały komponent - od kostki, przez przewód, aż do czujnika:
    http://www.yamahascooterspares.co.uk/spares/partImag
    e.asp?GPN=22BH39800000&uID=0&keyWords=switch

    Mam pytanie - czy możecie polecić mi miejsce, gdzie mógłbym zaopatrzyć się w sam
    czujnik, oszczędzając sobie w ten sposób rozbierania paneli, lub ewentualnie jakiś
    pomysł na zamienniki? Przeczytałem w jakimś wątku sprzed kilku lat, ze ktoś zastąpił
    ten czujnik mikrowyłącznikiem - czy takie rozwiązanie sprawdzi się w yamasze?

    Pozdr,
    TJ