  • Data: 2012-06-13 14:35:25
    Temat: Re: Czujnik hamulca - Yamaha WRX
    Od: Tomek Jurkiewicz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, June 13, 2012 2:21:07 PM UTC+2, Tmek wrote:

    > Czyli mowiac ogolnie chcesz przydziadowac?
    No dokładnie, mam ochotę przydziadować, bo cała część kosztuje 6 euro, i liczę na to,
    że sam czujniczek można nabyć za 3 złote. Wygląda mi to na zwyczajną część
    elektryczną. Od wymiany tego elementu chciałbym rozpocząć przygodę z
    samodzielnym serwisowaniem. Zresztą na prawdę jest tak, że wymiana samego czujniczka
    nie powinna być zbytnio problematyczna.

    Zresztą, po prostu mam ochotę na przydziadowanie na tej drobnej części dla własnej
    satysfakcji, gdyż ostatnio nie oszczędzałem na łańcuchu i zębatkach.

    > Tzn kup nowy i utnij. W larssonie jest kilka rodziai i najdrozszy kosztuje
    22zl.
    To nawet nie trzeba ucinać, to jest mocowane na wsuwki. W larssonie w Warszawie?
    Dzięki!