-
1. Data: 2010-05-10 07:59:06
Temat: Czternascie na hamowni
Od: doktorski <d...@g...com>
6, tu doktorski;
Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. Z wyniku jestem
zadowolony. Najbardziej zalezalo mi na momencie na dole i wyszlo
niezle. Po zdjeciu secondary plates poprawa jest znaczna. Z innych
modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Drynda byla hamowana na
mapie 5-tego biegu.
http://picasaweb.google.pl/doktorski/Hamownia#
Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
jak z momentem.
pzdr, dr
14/525
-
2. Data: 2010-05-10 08:07:38
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski <d...@g...com> said:
> Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni.
A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
dyskretnym napomknięciem po Piernikach. Yelonkoyebca rozumiem się nie
sprawdził i poszedł w świat?
> Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE.
Bosz, a to dopiero początek ;-)
> Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
> jak z momentem.
Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
3. Data: 2010-05-10 08:19:59
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: doktorski <d...@g...com>
On 10 Maj, 10:07, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
> A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
> dyskretnym napomknięciem po Piernikach.
A danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :)
> Yelonkoyebca rozumiem się nie
> sprawdził i poszedł w świat?
Robi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze.
> Bosz, a to dopiero początek ;-)
Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :).
Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach.
> Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.
Problem polega na tym, ze wykresu nie widzialem.
pzdr, dr
14/525
-
4. Data: 2010-05-10 08:30:41
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2010-05-10 10:19:59 +0200, doktorski <d...@g...com> said:
>> A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
>> dyskretnym napomknięciem po Piernikach.
> A danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :)
Łeeeetam, darujmy sobie urbanistyczne przesądy.
>> Yelonkoyebca rozumiem się nie
>> sprawdził i poszedł w świat?
> Robi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze.
A to już tylko miesiąc ;-)
>> Bosz, a to dopiero początek ;-)
> Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :)
Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę
nowej Undzie?
> Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach.
A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
5. Data: 2010-05-10 08:38:41
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: doktorski <d...@g...com>
On 10 Maj, 10:30, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
> Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę
> nowej Undzie?
Cos se tam wymyslil ale co ja bede za niego gadal. :)
> A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)
Dodatkowy wiatraczek juz jest, ino bez diod. Za to diody na
Piernikiach zyskal Mikolaj - teraz ma gustowne czaszki trzymajace
tablice. I olej ma w silniku. I plyn chlodniczy nawet :).
pzdr, dr
14/525
-
6. Data: 2010-05-10 09:30:22
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski <d...@g...com> said:
> Drynda byla hamowana na mapie 5-tego biegu.
Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
7. Data: 2010-05-10 09:33:05
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: doktorski <d...@g...com>
On 10 Maj, 11:30, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
> Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?
Wykresy mocy to odpowiednio: najwyzszy na silniku (estymowany), nizszy
na kole (faktyczny). Linia najnizej to straty mocy na napedzie.
pzdr, dr
14/525
-
8. Data: 2010-05-10 10:00:22
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
*** "doktorski"
Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE.
W zasadzie phiiii....jak bez strobo
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
-
9. Data: 2010-05-10 13:30:12
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
doktorski pisze:
> 6, tu doktorski;
>
> Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni.
[cut]
I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D
Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie
przemawia :]
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
http://www.rogal.riders.pl
-
10. Data: 2010-05-10 18:11:00
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: doktorski <d...@g...com>
On 10 Maj, 15:30, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
> I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D
No ba! Ale to nie przez motocykl, to przez brak umiejetnosci :).
> Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie
> przemawia :]
Dobra dobra, wszyscy wiedza, ze drzesz lacha :).
pzdr, dr
14/525