  • 1. Data: 2010-05-10 07:59:06
    Temat: Czternascie na hamowni
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. Z wyniku jestem
    zadowolony. Najbardziej zalezalo mi na momencie na dole i wyszlo
    niezle. Po zdjeciu secondary plates poprawa jest znaczna. Z innych
    modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Drynda byla hamowana na
    mapie 5-tego biegu.
    http://picasaweb.google.pl/doktorski/Hamownia#

    Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
    jak z momentem.

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2010-05-10 08:07:38
    Temat: Re: Czternascie na hamowni
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni.

    A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
    dyskretnym napomknięciem po Piernikach. Yelonkoyebca rozumiem się nie
    sprawdził i poszedł w świat?

    > Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE.

    Bosz, a to dopiero początek ;-)

    > Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
    > jak z momentem.

    Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.

    de Fresz

  • 3. Data: 2010-05-10 08:19:59
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 10 Maj, 10:07, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
    > dyskretnym napomknięciem po Piernikach.
    A danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :)

    > Yelonkoyebca rozumiem się nie
    > sprawdził i poszedł w świat?
    Robi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze.

    > Bosz, a to dopiero początek ;-)
    Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :).
    Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach.

    > Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.
    Problem polega na tym, ze wykresu nie widzialem.

    pzdr, dr
    14/525

  • 4. Data: 2010-05-10 08:30:41
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-10 10:19:59 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > A danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :)

    Łeeeetam, darujmy sobie urbanistyczne przesądy.

    > Robi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze.

    A to już tylko miesiąc ;-)

    > Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :)

    Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę
    nowej Undzie?

    > Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach.

    A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-05-10 08:38:41
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 10 Maj, 10:30, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę
    > nowej Undzie?
    Cos se tam wymyslil ale co ja bede za niego gadal. :)

    > A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)
    Dodatkowy wiatraczek juz jest, ino bez diod. Za to diody na
    Piernikiach zyskal Mikolaj - teraz ma gustowne czaszki trzymajace
    tablice. I olej ma w silniku. I plyn chlodniczy nawet :).

    pzdr, dr
    14/525

  • 6. Data: 2010-05-10 09:30:22
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > Drynda byla hamowana na mapie 5-tego biegu.

    Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?

    de Fresz

  • 7. Data: 2010-05-10 09:33:05
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 10 Maj, 11:30, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?
    Wykresy mocy to odpowiednio: najwyzszy na silniku (estymowany), nizszy
    na kole (faktyczny). Linia najnizej to straty mocy na napedzie.

    pzdr, dr
    14/525

  • 8. Data: 2010-05-10 10:00:22
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "doktorski"
    Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE.

    W zasadzie phiiii....jak bez strobo

    Tytus z fabryki

  • 9. Data: 2010-05-10 13:30:12
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    doktorski pisze:
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni.
    [cut]
    I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D
    Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie
    przemawia :]

    --
    pozdr
    Rogal

  • 10. Data: 2010-05-10 18:11:00
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 10 Maj, 15:30, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D
    No ba! Ale to nie przez motocykl, to przez brak umiejetnosci :).

    > Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie
    > przemawia :]
    Dobra dobra, wszyscy wiedza, ze drzesz lacha :).

    pzdr, dr
    14/525