  • 11. Data: 2016-06-07 13:50:22
    Temat: Re: Części samochodowe online
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <n...@g...com> wrote in message
    news:465c94bd-9789-4c27-8932-940732561046@googlegrou
    ps.com...

    > A ja polecam iparts.pl. Przy zamówieniu podajesz
    > numer VIN auta oraz inne dane o modelu z dowodu
    > rejestracyjnego jeśli chcesz, aby sprawdzili czy część będzie pasowała.
    >
    > Ja jeszcze nie miałem wtopy ze kupiłem coś nie pasującego.

    Fajna stronka. Dzięki! A gdzie jest wpisywanie tego VIN?
    Bo widzę tam tylko rozwijane listy z marką i typem pojazdu...

  • 12. Data: 2016-06-07 15:29:30
    Od: Rafał <n...@g...com>

    Tam jest tak że wybierasz sobie auto z katalogu i wybierasz części. A jak już jesteś
    w koszyku to masz tam miejsce na wpisanie danych o aucie aby sprawdzili. Złóż jakieś
    próbne zamówienie i zobaczysz.Nie musisz kończyć zamówienia aby to zobaczyć bo jest
    przed dokonaniem płatności i ostatecznym zamówieniem części. Jak będzie coś nie tak,
    to zadzwonią lub napiszą.

  • 13. Data: 2016-06-07 18:12:00
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A ja polecam iparts.pl.

    Żeby nie wyglądało jak reklama, ale trzech z czterech mechaników którym
    zaglądałem przez ramie na monitor, to stamtąd brało części.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2016-06-08 05:16:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Rafał" <n...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > zamówienia aby to zobaczyć bo jest przed dokonaniem płatności i
    > ostatecznym zamówieniem części. Jak będzie coś nie tak, to zadzwonią lub

    I to człowiek sprawdza, ręcznie?? dziwne. no ale skoro tak chcą...