  • 81. Data: 2009-02-26 11:04:45
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Ziew. Nie odrobiona praca domowa. Pisać soft to akurat możesz na samym
    > iphone logując się na niego. Masz sdk i gcc i narzędziówkę.

    Buhahahaha, i Ty śmiesz mówić, że niepotrzebny jest pakiet office bo się
    go beznadziejnie używa na PDA?

    A niby programuje się świetnie na telefonie?

    Szadzik

  • 82. Data: 2009-02-26 11:28:18
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.02.2009 Szadzik <w...@o...pl> napisał/a:

    > Buhahahaha, i Ty śmiesz mówić, że niepotrzebny jest pakiet office bo się
    > go beznadziejnie używa na PDA?
    >
    > A niby programuje się świetnie na telefonie?

    Ale ty masz nikłe pojęcie o tym co piszesz.

    Wyobraź sobie że po zalogowaniu na iphone przez ssh masz na nim normalne środowisko
    programistyczne ze wszelikimi edytorami tekstu róznej maści od vi, nvi, emacs,
    mcedit z kolorowaniem składni, masz debugery itd.
    Iphone sobie gdzie tam leży nawet w innym mieście, ale może leżeć obok, a
    ty na nim piszesz soft.

    Oczywiście piszesz na komputerze na którym masz wielki monitor z normalną klawiaturą
    160 i więcej znaków w wierszu, edytory grafiki i co tam potrzebujesz.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 83. Data: 2009-02-26 11:39:15
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.02.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:
    > Dnia Thu, 26 Feb 2009 09:59:56 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):
    >
    > Nic nie trzeba instalować, w zasadzie wszystkie WM przychodzą z gotowymi
    > launcherami na today.
    > Zresztą najczęściej używane aplikacje można podpiąć pod klawisze sprzętowe.
    > O właśnie.. skoro o pulpicie już - większość osób woli mieć na pulpicie
    > listę zadań/spotkań, bo to jest główne zastosowanie urządzenia. Zapewne
    > zaraz wykażesz, że i tak iPoo jest lepszy.

    Na iP też można włączyć rss, kalendarz, todo, imieniny itd na lockscreen
    albo na pulpit, na pulpicie jedynie trzeba sobie wtedy mniej ikon trzymać.

    tu masz np na lockscreen newsy:
    http://img183.imageshack.us/img183/383/newsscreenms9
    .png

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 84. Data: 2009-02-26 11:45:39
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.02.2009 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Za samo multitouch nie doplacilbym ani zlotowki.

    ale za ww już może.

    > PDA .. czy to nie zahacza o "biznesowy telefon", ktorym rzekomo nie
    > jest i nie ma byc ? :-)

    Nie zahacza. PDA wcale nie musi być telefonem, wcale nie musi mieć
    funkcji bussinessowych typu: pakietu office, klienta exchange,
    drukowania na sieciowych drukarkach, kalkulatorów odsetkowych,
    podpięcia do reutersa i kursów akcji.
    Może być poprostu osobistym kalendarzyko-notesem z mozliwością dogrania
    kilku programów uzytecznych dla właściciela nie synchronizowanym
    z niczym i nadal będzie pda.
    Zobacz np typowego przedstawiciela PDA Palm Tungsten T. Albo dużo
    prostrzego palm zire.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 85. Data: 2009-02-26 11:49:35
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.02.2009 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Bo Palm to nie Apple ?
    >
    > Jakos tak w Nokiach ludzie maja akumulatorki po pare lat, a w
    > Siemensie po 1.5 roku zostaje ich polowa.
    > Podobnie z chinskimi podrobkami.
    >
    > Poczekamy zobaczymy jak to z tymi bateriami w iPhone wyjdzie ...
    > ale tak z gory zakladac ze na dlugo starczy to bym nie zakladal.

    No i? Wiecznie go używał nie będę. Wybacz TT2 uzywałem 4 lata, pewnie
    iP szybciej mi się znudzi, albo kto wie, zobaczymy, jakoś do tej pory
    miałem kilka pda z zaszytą na stałe baterią i żyję, jakoś mi to
    nie przeszkadza. W żadnym telefonie jak do tej pory też nie wymieniałem,
    zawsze po 1-2lat jak miałem telefon i szedł na półkę czy dawałem
    komuś z rodziny i dalej chodził.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 86. Data: 2009-02-26 11:53:06
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Bo office nie jest do czytania Ebooków jakbyś nie zauważył. Do tego są
    > specjalnie przeznaczone programy.

    Ależ ja sobie z tego zdaję sprawę, co nie zmienia faktu że skoro przez tyle
    lat nie potrzebowałem otwierać dokumentów office (a mogłem w PPC, WM, symbianie,
    palmosie) to pewnie się taka potrzeba zbyt szybko mi nie pojawi.

    Nie neguję oczywiście takich potrzeb w ogóle, wtedy trzeba sięgnąć po inny
    sprzęt.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 87. Data: 2009-02-26 13:45:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Sprzedaje się lepiej, bo jego target to przeciętni ludzie, nie mający
    > pojęcia o sprzęcie.
    >
    > Ludzie kupujący WM to w 99% ci, którzy wiedzą czego potrzebują i to
    > osiągają z WM. Kupujący iPonea to w 99% ludzie nie mający pojęcia z czym
    > to się je.

    Tak to sobie tlumacz,

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 88. Data: 2009-02-26 13:46:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > No tak, to by było na tyle. Wybacz, chciałem się upewnić, że wszyscy
    > czytajacy wątek będą dobrze wiedzieć z kim mają do czynienia. pa

    Braklo argumentow na obrone tego systemu wiec jedziemy z koksem ? heheh

  • 89. Data: 2009-02-26 14:26:47
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.02.2009 Szadzik <w...@o...pl> napisał/a:

    > Sprzedaje się lepiej, bo jego target to przeciętni ludzie, nie mający
    > pojęcia o sprzęcie.

    Szczególnie ja, jestem medianą tego profilu ;)

    > Ludzie kupujący WM to w 99% ci, którzy wiedzą czego potrzebują i to
    > osiągają z WM. Kupujący iPonea to w 99% ludzie nie mający pojęcia z czym
    > to się je.

    Ale masz gdzie jakiś url na poparcie tych statystyk?
    Bo jak Cię czytam to wszystko są Twoje domysły i czytadła nieaktualnych
    informacji.

    Chcesz znać _prawdziwe_ wady iphone z pierwszej ręki od właściciela i
    wieloletniego użytkownika pda i informatyka z wykształcenia?
    To Ci napiszę, może nie o wszystkim wiem, ale to co mnie irytuje:
    - bluetooth i to nie przesyłanie plików czy programów, bo to jest
    do zrobienia na 10 innych sposobów, choćby emailem - ale
    btaudio-stereo w ipodzie? - ten brak TO jest WADA przez duże W.
    - ts nie działa w rękawiczkach - to jest bardzo duża wada
    - przy upload podmienia nazwy plików mp3, więc trudno je z powrotem
    zgrywać (przy przenoszeniu z iP na pc) - oczywiście wgrywanie w obszar
    ipoda, przy wgrywaniu w obszar wifidongla to nie dotyczy, ratunkiem
    są metatagi mp3 aby odzyskać info.
    - ipod nie widzi plików mp3 z filesystemu, tylko te wgrane itunes/amarok
    - brak 'kompasu' w altimetrze, nie każdy ruch jest wykrywany jako ruch,
    w szczególności obrót do okoła pionowej osi, jak to robili to powinni już
    do końca porządnie
    - brak rozpoznawania pisma odręcznego - palmos like graffiti
    - brak obsługi wizytówek, w sensie pokazuje ich źródło :) - pewnie to
    jakaś aplikacja do smsowania umie naprawić.

    Jakbyś takie wady napisał to bym ani słowem się nie odezwał, ale w kółko
    tylko słyszę kasowanie sms, mms, filmowanie itp jak to są od dawna nie
    aktualne problemy. I że trzeba coś wgrywać (jakby na inne systemy nie).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 90. Data: 2009-02-26 15:47:15
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > jak zwykle pieprzenie. Dzieki wbudowanej baterii nie skrzypi i dbasz o
    > srodowisko

    Nie rozsmieszaj mnie. Dbanie o srodowisko to zrobienie produktu, ktorego
    mozesz uzywac przez kilka lat, a nie rok czy dwa. Wbudowana bateria
    ogranicza czas zycia iphona do max 2 lat. Pozniej slaba bateria
    spowoduje tylko tyle, ze telefon trafi do smieci (ewentualnie szuflady),
    a Ty kupisz nowy.

    Dlaczego tak uwazam? Poniewaz ipody rowniez maja baterie wbudowane i gdy
    taka bateria sie zuzyje to apple jej nie wymienia tylko proponuje
    kupienie fabrycznie nowego egzemplarza ...ipoda. Byl o tym artykul na
    gazeta.pl. Watpie zeby z iphonem mieli inna polityke. Apple jest firma
    nastawiona na zysk, a dbanie o srodowisko zwieksza koszta, a nie zyski.

    p.