  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    <icqrlo$e9t$2@inews.gazeta.pl> <icu8cm$m8k$1@news.onet.pl>
    <4cf2a627$1@news.home.net.pl> <icubg8$2ks$1@news.onet.pl>
    <4cf2c509$1@news.home.net.pl> <icuo93$d6m$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <icvp6a$vkj$1@news.onet.pl>
    <4cf3927a$1@news.home.net.pl> <id05ji$ckn$1@news.onet.pl>
    <id148n$juq$1@news.onet.pl> <id18ob$25b$1@news.onet.pl>
    <id1alb$7ic$1@news.onet.pl> <id1b5b$96c$1@news.onet.pl>
    <4cf4a712$1@news.home.net.pl> <id2o90$fh$1@news.onet.pl>
    <4cf4f4f9$1@news.home.net.pl> <id2sv8$h42$1@news.onet.pl>
    <4cf5021c$1@news.home.net.pl> <id30p4$u5q$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <id32nj$5dn$1@news.onet.pl>
    <4cf5148e$1@news.home.net.pl> <id36bt$gvd$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Date: Tue, 30 Nov 2010 17:59:22 +0100

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/id36bt$gvd$1@news.one
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Każdy kto umie myśleć, od dawna to wie.

    I Tobie sie wydaje, że posiadasz taką umiejetność? B
    iedne dziecię.

    > Nie Ty o tym decydujesz.

    Masz rację, leć do sądu i tam to udowadniaj

    > Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
    > Nie o mnie, tylko ilu z kibiców kupiło Cyfrę dla polskiej ligi.

    To Ty masz problem ze zrozumienieniem tego, że nie jesteś osobą, o którą
    warto kogokolwiek pytać

    A ta nie uprawnia do wcześniejszego rozwiązania umowy z winy operatora

    > Uznaję że zmiana nie polega na zmianie dokumentów, tylko treści.

    > Oczywiście że jest taka klauzula zapisana.

    Serio masz klauzulę, że jak zniknie ligoa polska to możesz kopnąć cyfre
    w zad?

    > W ustawie o sprzedaży konsumenckiej (niezgodność z umową), kodeksie
    > cywilnym - przepisach o rękojmi (w tym przypadku oczywiście rękojmia
    > nie
    > ma zastosowania, ale już niezgodność usługi z umową tak).

    Może jeszcze w Konstytucji? Wrócę do tego co już wczesniej pisałem.
    Nigdzie nie było zagwarantowane, że liga była, jest i będzie. Niczego
    byś w ww. organach nie wywojował

    > Kupowanie to jest krętactwo, czy niekupowanie to jest krętactwo?

    Krętactwo to jest to co Ty chcesz zrobić. Brakło ligi, to chcesz
    rozwiązać umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora.
    Normalna bezczelność.

    > Nie mam takiego obowiązku.
    > Wystarczy że płacę za to, co oglądam.

    Nie masz obowiązku, ani brać kilku platform ani oglądać tego zaco
    zapłaciłeś. Natomiast masz obowiązek wywiązywać się z warunków umowy pod
    którą się podpisałeś. Chyba, że Twój podpis wyleciał sroce spod ogona

    > I żaden bufon nie będzie mnie zmuszał do płacenia za piękne oczy.

    A ja brzydziłbym się wziąć pieniędze od takiego gbura

    > Nie.
    > Gdy Cyfra kupi ligę, ze spokojem dotrwam do końca umowy.
    > A nawet jeśli umożliwi zakup dodatkowego pakietu, który będzie
    > zawierał
    > polską ligę, to mnie to wystarczy.

    Jesteś nikim, żeby stawiać dowolnej platformie cyfrowej jakieś dodatkowe
    warunki (umowy która nie została złamana) na których Ty im zrobisz łaskę
    i dotrwasz do końca umowy

    > Jeśli będzie to niemożliwe - to moje płacenie za nic również będzie
    > niemożliwe.

    Nie pałcisz za nic. Wziąłeś sobie jakiś pakiet, to za niego płacisz.
    Opertorowi nic do tego czy coś oglądasz, czy kartą skrobiesz szyby w
    aucie

    > Kibicem polskiej piłki kopanej od ćwierć wieku.
    > To jest jedyny powód dla którego kupuję płatną tv.

    Zacznij chodzić na mecze. Lepiej się poczujesz

    > A w telewizji która reklamuje się, że ma wyłączność na polską ligę ma
    > być
    > polska liga.

    Telewizja, która nie ma polskiej ligi nie reklamuje jej

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675