  • 41. Data: 2010-11-29 22:16:45
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:id148n$juq$1@news.onet.pl...
> [...]
    rowy-Polsat,wid,11854915,wiadomosc.html?ticaid=1b546

    > Ale wiesz ze tutaj program=kanał?

    Nikt nie mówi o zmianie programów, tylko o istotnej z punktu widzenia
    abonenta zmianie nadawanej treści.

    >Poza tym Cyfra+ akurat ma to rozpisane w regulaminie

    Rozpisane to sobie mogą mieć co chcą, liczy się faktyczna zawartość, a nie
    ich papierki.

    > (jak widze nawet go nie przeczytales) i w przypadku gdy z Twojego pakietu
    > wycofaja CAŁY KANAŁ na którym ogladales ta polska lige,

    Nie ma tak dobrze.
    Zmiana kanału na inny wcale nie musi oznaczać istotnej zmiany oferty, a w
    drugą stronę, zmiana zawartości może oznaczać istotną zmianę oferty.
    Na tej samej zasadzie, dla fanatyków ruskiego kina, wycofanie z oferty
    kanału Wojna i Pokój kina ruskiego i wrzucenie tam kina czeskiego też będzie
    istotną zmianą, nawet jeśli kanał pozostanie pod tą samą nazwą i na tej
    samej pozycji na satelicie.
    I każdy sąd to przyklepie.

  • 42. Data: 2010-11-29 22:49:12
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-29 23:16, Cavallino pisze:
    > Nikt nie mówi o zmianie programów, tylko o istotnej z punktu widzenia
    > abonenta zmianie nadawanej treści.

    "Zdaniem Urzędu każda istotna zmiana warunków świadczenia usługi powinna
    powodować zmianę umowy, tym samym stwarzać konsumentom możliwość
    odstąpienia od niej."

    To zrozum wreszcie ze w warunkach swiadczenia usługi masz rozpisane to
    jakie kanały mozesz ogladac a nie jakie
    programy/seriale/filmy/transmisje maja byc dostepne na poszczegolnych
    kanałach.

    > Rozpisane to sobie mogą mieć co chcą, liczy się faktyczna zawartość, a
    > nie ich papierki.

    Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

> [...]
    > kanału Wojna i Pokój kina ruskiego i wrzucenie tam kina czeskiego też
    > będzie istotną zmianą, nawet jeśli kanał pozostanie pod tą samą nazwą i

    Ależ oczywiście, ale sad nie przyklepie rozwiazania umowy z powodu tego
    ze na kanale Wojna i Pokój z jakichs powodów zaprzestana nadawania
    serialu 'siedemnascie mgnien wiosny'.

  • 43. Data: 2010-11-29 22:57:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > odstąpienia od niej."
    >
    > To zrozum wreszcie ze w warunkach swiadczenia usługi masz rozpisane to

    A Ty zrozum, że mowa nie jest o regulaminie i zmianie na papierku, tylko o
    zmianie faktycznej.
    Skoro od pewnego dnia żeby oglądać polską ligę musisz kupić pakiet innej
    platformy, to to co zostało w poprzedniej NIE JEST TYM SAMYM co kupowałeś, a
    co za tym idzie nie spełnia już celu w jakim kupowałeś.

    > Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

    O ile się założysz cwaniaczku?

    > Ależ oczywiście, ale sad nie przyklepie rozwiazania umowy z powodu tego ze
    > na kanale Wojna i Pokój z jakichs powodów zaprzestana nadawania serialu
    > 'siedemnascie mgnien wiosny'.

    Chyba nadal nie zrozumiałeś o czym mowa.
    Tak więc EOD i z tobą, na siłę nie mam zamiaru uświadamiać kogoś, kto
    uświadomiony być nie chce.
    Trwaj sobie dalej w swoim błędnym mniemaniu, że wiesz wszystko, bo
    przeczytałeś jakiś regulamin.

  • 44. Data: 2010-11-29 23:18:07
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    cinews:id1alb$7ic$1@news.onet.pl...

    > A Ty zrozum, e mowa nie jest o regulaminie i zmianie na papierku, tylko o
    > zmianie faktycznej.
    > Skoro od pewnego dnia eby ogl da polsk lig musisz kupi pakiet innej
    > platformy, to to co zosta o w poprzedniej NIE JEST TYM SAMYM co kupowa e , a
    > co za tym idzie nie spe nia ju celu w jakim kupowa e .

    > O ile si za o ysz cwaniaczku?

    > Chyba nadal nie zrozumia e o czym mowa.
    > Tak wi c EOD i z tob , na si nie mam zamiaru u wiadamia kogo , kto
    > u wiadomiony by nie chce.
    > Trwaj sobie dalej w swoim b dnym mniemaniu, e wiesz wszystko, bo
> [...]

    Dosyc tego trolowania.

    --
    Brooks

  • 45. Data: 2010-11-30 07:25:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Tak więc EOD i z tobą

    No i zostałeś sam :D Teraz możesz lecieć do wspomnianych wcześniej przez
    Ciebie UOKiK, UKE i sądów wypłakać im się w rękaw, że liga była i się
    zmyła. Tylko przygotuj się na gromki śmiech. Ławtwiej będzie Ci przez to
    przejść. Nawiasem mówiąc operatorzy nie są święci, ale też muszą być
    zabezpieczeni przed takimi cwaniakami, którym jak się nie spodoba, że w
    emisji czegoś zabrakło albo dołożyli coś czego by widzieć nie chcieli (w
    obrębie kanału oczywiście), to dalej w te pędy rozwiązywać umowę.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 46. Data: 2010-11-30 07:47:13
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-29 23:57, Cavallino pisze:
> [...]
    > uświadomiony być nie chce.
    > Trwaj sobie dalej w swoim błędnym mniemaniu, że wiesz wszystko, bo

    Racje miał śp. Lem :D

  • 47. Data: 2010-11-30 11:47:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    t.pl

    > No i zostałeś sam :D

    Koszmar normalnie, chyba się popłaczę.
    Albo zacznę jeść g.., miliony much przecież nie mogą się mylić.

  • 48. Data: 2010-11-30 12:58:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > miliony much przecież nie mogą się mylić.

    Jasne, ale Ty masz monopol na nieomylność

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 49. Data: 2010-11-30 13:07:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >W wiadomości
    .pl

    > Jasne, ale Ty masz monopol na nieomylność

    Nie mam, podobnie jak Ty, (nawet jeśli Tobie się tak zdaje).
    Po prostu oceniam zmianę jako istotną dla mnie i nikt tego nie jest w stanie
    zanegować.
    I nigdzie nie pisałem że rezygnacja będzie łatwa.
    Cyfra na 100% będzie się upierać żeby im dalej płacić, ale trzeba być
    asertywnym i walczyć o swoje.

    Zresztą Ty tylko teoretyzujesz, a ja już to testowałem w praktyce.
    Gdy ligę przerzucili z Canal+ Premium (który miałem w kablówce) do nowego
    Canal+ Niebieskiego (którego nie miałem).
    Wymiana pism trwała kilka miesięcy, ale w końcu cel został osiągnięty, a
    umowa rozwiązana bez kar.

  • 50. Data: 2010-11-30 13:31:17
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-30 14:07, Cavallino pisze:
> [...]
    > nowego Canal+ Niebieskiego (którego nie miałem).
    > Wymiana pism trwała kilka miesięcy, ale w końcu cel został osiągnięty, a

    "Ustap glupszemu" mocno kontrastuje z "Jak Canal+ przegra tą batalię to
    podziękuję im za współpracę dokładnie w ostatnim dniu sezonu, czyli z
    dniem 30 czerwca. _Zapewne będzie to zjawisko masowe_"

    Prawo jest po stronie C+ i pomijajac jednostkowe przypadki skonczy sie
    to tak jak skonczyc sie powinno.