    From: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
    Date: Mon, 29 Aug 2011 17:36:24 +0200

    W dniu 2011-08-29 17:28, yesosenk pisze:
    > Tak, oczywiście próbowałem,
    > niestety odsyła mnie głównie do zachodnich serwisów.
    >
    > Wiem że jest to programator do mikrokontrolera ale nie mam pojęcia czy to jakiś
    standard, czy są zamienniki itp.
    > Programator ma służyć do wgrywania oprogramowania do mikrokontrolera oraz jego
    konfiguracji.
    > Interesuje mnie coś co można dostać w Polsce - a że na razie nie znalazłem to
    zastanawiam się czy można kupić u nas inny programator o tej samej funkcjonalności.

    > Wiem że jest to sprzęt dla profesjonalistów - i tacy będą - ale jak będą to już
    mają mieć sprzęt który muszę znaleźć. Dostałem w wytycznych tylko taki opis:

    > Cyclone Flash Programmer/ Firmware download and controllers setup / "Cyclone
    Programmer P&E Microcomputer Systems"

    > I muszę stwierdzić czy to się da u nas kupić i za ile - a używać będzie kto inny.
    >
    > BartQ

    To najlepiej bedzie jesli zapytasz specjalisty ktory bedzie tego uzywal
    czy jemu bedzie to akurat przydatne, bo mikrokontrolery i pamieci flash
    mozna programowac JTAGiem np za kilka groszy.

    Dostac mozna bez problemu wystarczy telefon do przedstawiciela freescale
    w polsce a jest kilku ktorzy przyjada i pomoga w wyborze. Podstawowy
    warunek to rozmowa z kims kto sie na tym zna. Osobiscie jesli bylbym
    tym specjalistom naciagnal bym firme na ten programator mimo ze bele
    JTAG da rade.