  • 1. Data: 2012-09-23 13:08:42
    Temat: Cudze chwalicie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    obce drogi chwalicie, a one wygladaja tak

    http://technologie.gazeta.pl/internet/56,113841,1253
    1035,Boston_plynie,,9.html

    Na szczescie tylko w/g Apple :-)

    A calosc tez warto przeczytac
    http://technologie.gazeta.pl/internet/56,113841,1253
    1035,Mapy_Polski_wedlug_Apple___Laska_Bacci__Pulan_D
    i.html

    Uklon w strone Wietnamczykow, Koreanczykow, czy Apple wie ze czeka nas
    najazd Chinczykow ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-09-23 13:40:04
    Temat: Re: Cudze chwalicie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-23 13:08, J.F. pisze:

> [...]
    i.html

    > Uklon w strone Wietnamczykow, Koreanczykow, czy Apple wie ze czeka nas

    A tak, widziałem. Śmiejemy się z tego od jakiegoś czasu. Google też
    miało parę wpadek, ale nie tak spektakularnych ;)