  • 51. Data: 2009-01-20 23:12:44
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Przemysław Gubernat pisze:

    > O... wstało ;-) czyli tylko 18h awarii.

    Komu wstało temu wstało. Ja ostatni pakiet z logo Crowleya widziałem
    ponad 24h temu ;)

  • 52. Data: 2009-01-21 00:56:09
    Od: robert jakub <r...@r...org.pl>

    On Tue, 20 Jan 2009 21:13:42 +0100, Tomasz Nowak wrote:

    > Chyba nie wiesz co pisesz kolego..
    > Limit pecha do 2015 roku, to oni wyczerpali gdzieś w kwietniu 2008.
    > Następny 2-3 godzinny fcukup CDP już w lutym, sam zobaczysz.

    krakersa?

    jezeli tak bardzo nie lubisz CDP, to dlaczego z nich korzystasz?
    aaah, a moze zraziles do siebie wszystkie firmy i tylko CDP jeszcze
    jakosc z Toba chce wspolpracowac ((-; (pytania retoryczne :P)

    -j.

  • 53. Data: 2009-01-21 06:17:09
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    robert jakub wrote:

    > krakersa?

    kolega z PLNOGU ? ;-)

    Marcin

  • 54. Data: 2009-01-21 07:42:39
    Temat: Re: Crowley osiągnął dno.. równia pochyła?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Tomasz Nowak wrote:

    > Wg mnie Crowley był najmniej wiarygodnym i pewnym operatorem roku 2008,
    > a teraz już od początku mocno pracuje na ten sam tytuł w roku 2009.
    > Prawie wszędzie już z nich zrezygnowałem, ale tam gdzie jeszcze
    > muszę mieć z nimi cokolwiek wspólnego, to tylko boli i irytuje.

    chyba czas na zmiane nazwy i wprowadzenie nowej kosmicznej marki
    obsługującej klienta biznesowego :P

    --
    http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
    Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow

  • 55. Data: 2009-01-21 07:51:25
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Użytkownik <p...@g...pl> wrote:

    > pewnie w tym co piszesz jest sporo prawdy, ale nie potrafie uwierzyc
    > ze po 1 czy 2 wpadce nie poprawiono tego co trzeba, zrozumiał bym
    > gdyby to byla jakas firma krzak , ale CDP firma krzak nie jest
    > wystarczy spojrzec na ich portfolio "Ważnych" klientow - oni ich
    > zjedza za te awarie.

    Wiesz.. kiedyś też tak myślałem jak Ty - ze to po prostu NIEMOŻLIWIE,
    żeby TAAAKA firma jak Crowley, miała kolejną awarię całego szkieletu.
    Niestety, miesiąc później znowu była taka sama awiara, potem znowu
    miesiąc później, itd.

    Zobacz wątek:
    http://groups.google.pl/group/pl.internet.polip/brow
    se_thread/thread/2ae88d672420eef2

    To było w zeszłym roku (2008) i co?
    I nic. Dalej są takie same awarie, Crowley dalej przeprasza
    i zapewnia, że już będzie dobrze:
    http://groups.google.pl/group/pl.internet.polip/msg/
    73b516ccc0ed42c7
    a ja już w to nie wierzę
    oraz nie potrafię uwierzyć, że są zdolni poprawić to co trzeba.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 56. Data: 2009-01-21 07:55:47
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    robert jakub <r...@r...org.pl> wrote:

    > krakersa?
    >
    > jezeli tak bardzo nie lubisz CDP, to dlaczego z nich korzystasz?

    Tam gdzie sam odpowiadałem za wybór operatora i/lub sam za to płaciłem
    - już nie korzystam. Wciąż jednak mam parę lokalizacji, gdzie albo nie
    ma wyboru albo nie ja za niego odpowiadam, a (upraszczając) wciąż tymi
    sieciami zarządzam i to ja w praktyce muszę odpowiadać na pytania userów:
    "- DLACZEGO ZNOWU NIE MA INTERNETU!!!???"

    > aaah, a moze zraziles do siebie wszystkie firmy i tylko CDP jeszcze
    > jakosc z Toba chce wspolpracowac ((-; (pytania retoryczne :P)

    Jesteś trollem? (pytanie retorycznie)

  • 57. Data: 2009-01-21 08:54:56
    Od: "Piotr 'ares' Siwicki" <a...@o...pl>

    > Taki fuck-up nie powinien się wydażyć. Na zdiagnozowanie i wymienę
    > uszkodzonego modułu 10G potrzeba góra 15m, ale tylko pod warunkiem że
    > na miejscu znajduje się zaróno właściwa osoba jak i urządzenie
    > do podmianki. Inaczej trwa to właśnie prawie całą dobę.

    Mam wrażenie, że wielu z was jest niesamowitymi teoretykami.
    Wszyscy wiedzą jak, co powinno byc zorganizowane - ciekawe czy w waszych
    firmach wszystko działa tak idealnie
    Bardzo łatwo się pisze o czymś czego się w ręce nie miało albo w kontekście
    cudzych problemów - "ja bym zrobił tak".

    A swoją drogą jak ktoś chce się mienić profesjonalną firmą, a nie ma
    redundantnych łącz
    to w momencie padu najłatwiej wieszać psy na swoich dostawcach.

    Kwestię finansową pomijam - jak ktoś chce robić sieci musi inwestować.

    Większość pewnie i tak overbookuje łącza po kilka razy, a później się
    dziwią, że w momencie padu
    nagle wszystko staje i na statsach prosta kreska :p

    Nie ma doskonałych rozwiązań są tylko mniej lub bardziej zawodne - takie
    jest moje zdanie.

    Jeśli pada jedno łącze, kładzie się sesję, działa sobie zapasowe i spokojnie
    czeka sięna usunięcie awarii - tak ... nawet 18h.
    Dla firmy, która działać chce profesjonalnie nie powinno to stanowić
    problemu,
    a dla krzykaczy to będzie zawsze powód do wbicia komuś kolejnej szpilki.
    Łatwo swoje potknięcia tłumaczyć błędami innych.

    Piotr Siwicki

  • 58. Data: 2009-01-21 09:18:09
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2009-01-21 09:54, Piotr 'ares' Siwicki wrote:

    > Mam wrażenie, że wielu z was jest niesamowitymi teoretykami.
    > Wszyscy wiedzą jak, co powinno byc zorganizowane - ciekawe czy w waszych
    > firmach wszystko działa tak idealnie

    Piotrze, wiekszość z nas nie jest teoretykami. Zapewniam Cię.

    Nie korzystam i nie korzystałem z usług CDP. Patrzę na tę firmę z
    umiarkowaną sympatią, w każdym razie większą niż w stosunku do większych
    operatorów. Natomiast długotrwałość ostatniej awarii wskazuje, że coś
    tam jest nie tak. Generalnie wiekszość z nas ma chyba w swojej sieci
    mechanizmy redundancji i ustawione punkty przywracania na wypadek, gdyby
    podczas modernizacji sytuacja wymknęła się spod kontroli. W CDP wygląda
    jakby ten mechanizm nie zadziałał. Tłumaczenie jakie usłyszeliśmy
    niczego nie wyjaśnia, a w świetle niemal identycznych wcześniejszych
    tekstów jakie przytoczył Krzysztof wygląda kompletnie niewiarygodnie.
    Tyle.

    Bez urazy, ale nie imputuj nam pewnych rzeczy, bo większość z nas jest
    jednak profesjonalistami i wiemy o czym mówimy, a kwestia overbookingu
    czy backupu nie ma żadnego znaczenia w kwestii oceny pracy swojego
    upstreama.

    --
    z.

  • 59. Data: 2009-01-21 09:30:34
    Od: "Piotr 'ares' Siwicki" <a...@o...pl>

    Napisałem "wielu' nie 'większość" - to jest różnica :-)

> [...]
    > niczego nie wyjaśnia, a w świetle niemal identycznych wcześniejszych
    > tekstów jakie przytoczył Krzysztof wygląda kompletnie niewiarygodnie.

    Mam dużo usług w CDP i patrzę raczej z sympatią w kierunku tej firmy, choćby
    z powodu kompetencji ludzi którzy tam pracują -
    mimo, że w jakiś sposób odczuwam problemy, które tam mają miejsce.

    Nie wiem jakie mechanizmy stosuje CDP i właściwie nie muszę się obciążać tą
    wiedzą, wolę, żeby działało ;-)

    Ostatnimi czasy było dużo awarii u nich, ale wolę do tego podchodzić w taki
    sposób, że może jednak następnej już nie będzie ;-)

> [...]
    > jednak profesjonalistami i wiemy o czym mówimy, a kwestia overbookingu
    > czy backupu nie ma żadnego znaczenia w kwestii oceny pracy swojego

    Myślę jednak, że ma przede wszystkim w kwestii psychicznego komfortu :-)

    pozdrawiam,

    Piotr Siwicki

    PS.
    Z Twoją firmą miałem trochę do czynienia (łącze) i miło wspominam
    współpracę.

  • 60. Data: 2009-01-21 09:38:27
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2009-01-21 10:30, Piotr 'ares' Siwicki wrote:

    > PS.
    > Z Twoją firmą miałem trochę do czynienia (łącze) i miło wspominam
    > współpracę.

    Ooo, jak miło :) Dziękuję !
    My sieciowcy jesteśmy jednak głównie lub wyłącznie op...., więc bardzo
    miło coś takiego usłyszeć.

    pozdrawiam serdecznie,
    Zbyszek

    --