-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
Date: Mon, 9 May 2016 18:28:13 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <ngqdqo$1rh$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: d147-77.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1462811288 1905 109.173.147.77 (9 May 2016 16:28:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 May 2016 16:28:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.0
X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
X-Antivirus: avast! (VPS 160509-0, 09.05.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581802
[ ukryj nagłówki ]Pacjent to Hultaj i30 1.6 crdi
Obajwy są takie, że po wejściu na wyższe obroty silnik gaśnie i nie daje
się uruchomić przez kilka minut.
Jak już się namyśli to zapala check-engine i nie pozwala na
przekroczenie 3 tys obr/min.
Ale przestaje gasnąć.
Po jakimś czasie (np. kilku wyłączeniach silnika) ten check engine się
wyłącza i jeśli nie naciskamy mocniej gazu nie wraca, ale próba bardziej
energicznego operowania gazem powoduje powrót do punktu wyjścia.
Ponoć pierwszy raz taki numer zrobił prawie rok temu, po ostrzejszej
jeździe ekspresówką, ale od tego czasu była cisza.
Ktoś ma jakieś pomysły czego szukać, zanim właściciel zdecyduje się na
oddanie do mechanika w ramach "będzie Pan zadowolony" i pewnie z podobną
szansą jak w tym programie, na prawidłową diagnozę?
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.16 18:42 Lewis
- 09.05.16 18:45 Cavallino
- 09.05.16 18:49 Lewis
- 09.05.16 19:50 Irokez
- 10.05.16 11:36 Kamil 'Model
- 12.05.16 11:00 LordBluzg(R)
- 12.05.16 15:50 Lewis
- 12.05.16 16:09 J.F.
- 12.05.16 17:26 Lewis
- 12.05.16 17:34 J.F.
- 12.05.16 18:21 Cavallino
- 12.05.16 22:03 LordBluzg(R)
- 12.05.16 22:41 j...@i...pl
- 13.05.16 00:13 Lewis
- 13.05.16 20:25 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=