  • 81. Data: 2020-05-22 09:48:42
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c45
    4480e823b17327b2bf1d4

    +27

    Czyli kolejny dzień poniżej 1%

    Demonstracje w całym kraju:

    - złożono doniesienie na polityka CDU który olał obowiązek noszenia maski podczas
    publicznego wystąpienia kiedy Polizei gania po ulicach zwykłych obywateli
    -opozycja złożyła wniosek o powołanie komisji która wyjaśni dlaczego i na jakiej
    podstawie Merkel wprowadziła restrykcje

    https://www.echo24.de/region/stuttgart-demonstration
    -teilnehmer-coronavirus-veranstalter-verordnung-1374
    5965.html

    Pół miliona osób ma uczestniczyć w kolejnej demonstracji przeciwko restrykcjom :-)

  • 82. Data: 2020-05-22 16:44:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ra7r9q$jsn$1@dont-email.me>
    user ddddddddddddd pisze tak:

    > mają dobrych lekarzy

    w mojej przychodni jest dosyć dobra ekipa
    jak przyszedłem z nadciśnieniem to nikt mi paracetamolu nie proponował
    ale to fakt niechętnie mi rozpoczynali leczenie tabletkami
    sugerowali uspokojenie, unikanie stresu, wysypianie się.

    dostęp do badań jest łatwiejszy rezonans, usg, kamery i to wszystko w
    ramach ubezpieczenia.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG
    Costa Starbucks i BP

  • 83. Data: 2020-05-23 14:48:01
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Turyngia kończy z pandemią z pomocą sądu:

    https://www.wz.de/nrw/corona-liveblog-thueringen-wil
    l-corona-beschraenkungen-beenden_aid-49231735

    W czasie pandemii umarło tam niecałe 140 osób czyli 1-3 dziennie przy statystycznych
    70.
    Środki zastosowane przez rząd zostały uznane za niewspółmierne do zagrożenia. Koniec
    szajby.

  • 84. Data: 2020-05-23 16:02:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mając na uwadze polską rację stanu to za mało.

  • 85. Data: 2020-05-25 00:24:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 May 2020 05:48:01 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
> [...]
    statystycznych 70.
    > Środki zastosowane przez rząd zostały uznane za niewspółmierne do zagrożenia.

    A swoja droga - Turyngia nie ma wlasnego rzadu?
    Bo tam ta organizacja landowa ..

    J.

  • 86. Data: 2020-05-25 07:30:35
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Każdy land ma i dlatego mogą mieć inne zdanie niż Merkel. Także manipulacja liczbami
    zgonów jest trudna bo ktoś musi je wziąć na siebie:

    https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c45
    4480e823b17327b2bf1d4

    +10 zmarło, na 80 mln przecież to żart, tyle samo padło dusząc się precelkami lub
    wkładając palce do kontaktu.

  • 87. Data: 2020-05-25 07:41:03
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    A rachunek rośnie i rośnie ... 30 mld EUR to dopiero początek

    https://m.bild.de/politik/inland/politik-inland/coro
    navirus-kosten-fuer-kurzarbeit-liegen-wohl-bei-ueber
    -30-milliarden-euro-70837988.bildMobile.html

    Niemcy idą w zanurzenie, podziękowania dla Merkel słychać coraz częściej na ulicach
    ;-)

  • 88. Data: 2020-05-25 09:59:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 May 2020 22:30:35 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
> [...]
    4480e823b17327b2bf1d4

    > +10 zmarło, na 80 mln przecież to żart, tyle samo padło dusząc się precelkami lub

    Ale tak malo, to dzieki Merkel :-)

    Niedziela byla, wiec na statystyki bym poczekal,
    ale dysporcje widzisz - Meklemburgia 20 zgonow od poczatku epidemii.
    Bawaria 2400.

    Bawaria liczy 13mln ludzi, gdyby sie rozprzestrzenilo na caly kraj ...
    Merkel uratowala z 10 tys.
    I tak malo, bo patrz na Wlochy, Hiszpanie, Francje, UK ... tzn Niemcy
    jacys odporni, nie ze Merkel zawiodla.

    A myslisz, ze ta szkopska gospodarka by dobrze pracowala, gdy reszta
    swiata sie zatrzymala ?

    J.

  • 89. Data: 2020-05-25 10:19:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-25 o 09:59, J.F. pisze:
> [...]
    > Bawaria 2400.
    >
    > Bawaria liczy 13mln ludzi, gdyby sie rozprzestrzenilo na caly kraj ...
    Jak nie więcej co widać po krajach które wymieniłeś.
    > I tak malo, bo patrz na Wlochy, Hiszpanie, Francje, UK ... tzn Niemcy
    No właśnie, dodaj jeszcze usa gdzie już dobijają do 100k zgonów i końca
    nie widać wbrew temu co trampek parę tyg temu zapowiadał.

    > jacys odporni, nie ze Merkel zawiodla.
    Wątpię żeby byli bardziej odporni niż reszta, może wschodni bo byli
    szczepieni na gruźlicę.

    > A myslisz, ze ta szkopska gospodarka by dobrze pracowala, gdy reszta
    > swiata sie zatrzymala ?
    Oczywiście że nie, wszystkie płaczki z grupy zapominają że teraz
    gospodarka to naczynia połączone i jak zwalnia jeden z filarów a takim
    Niemcy niewątpliwie są to od razu reszta ma czkawkę.

    --
    Janusz

  • 90. Data: 2020-05-25 10:35:43
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --ale dysporcje widzisz - Meklemburgia 20 zgonow od poczatku epidemii Bawaria 2400.

    Dokładnie. To po xxxx maski gdy prawie nikt nie choruje ? Dziwnym trafem ogniska
    grypy sprzed paru lat to też Bayern.

    --Bawaria liczy 13mln ludzi, gdyby sie rozprzestrzenilo na caly kraj ...

    Izolować Bawarię ;-)

    Merkel uratowala z 10 tys.
    I tak malo, bo patrz na Wlochy, Hiszpanie, Francje, UK ... tzn Niemcy
    jacys odporni, nie ze Merkel zawiodla.

    Jeśli odporni to ich nie uratowała

    --A myslisz, ze ta szkopska gospodarka by dobrze pracowala, gdy reszta swiata sie
    zatrzymala ?

    Lepiej niż obecnie. Popyt krajowy jest spory.