  • 281. Data: 2020-06-04 22:29:55
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-04 o 21:21, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Przemek Jedrzejczak"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale o co chodzi ?
    > Na zachodzie wirus grasuje, to granice slusznie zamkniete :-)
    >
    > Ja tylko mowie, ze jesli granice szybko zamknelismy i chorych mamy malo,
    > to zdrowi sa ciagle narazeni.
    > Wyobrazali sobie, ze wirus w dwa miesiace wyginie  ?
    > Czy chetnie zamkna kraj na dluzej ? Pewnie, zeby wraze idee nie
    > przenikaly :-)
    >
    > A propos - cos nam ponoc unia grozi z tymi zamknietymi granicami i kaze
    > sie okreslac, a czasu do okreslenia coraz mniej.

    Mogą sobie grozić, Grecy na otwarciu już się przejechali bo pierwsza
    grupa i 12 zarażonych :) i to nie wycieczka tylko swoi z zagranicy, więc
    mają zgryz.

    --
    Janusz

  • 282. Data: 2020-06-05 07:01:26
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Mogą sobie grozić, Grecy na otwarciu już się przejechali bo pierwsza
    grupa i 12 zarażonych :) i to nie wycieczka tylko swoi z zagranicy, więc
    mają zgryz.

    ziew, niech zgadne testuja wszystkich przyjezdzajacych i 2% w kraju ?
    liczba zarazonych daje jakies pojecie ale to co sie liczy to liczba umarlych
    schorowanych staruszkow

  • 283. Data: 2020-06-05 07:15:10
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    dzis w Niemczech +32 czyli znow 1% zgonow ale nadal usrani po pachy

    teraz szybki rzut oka w przeszlosc, sezon grypowy trwa srednio 20 tygodni (140 dni)
    biorac grype sprzed 2 lat i 25k ofiar podanych przez RKI wychodzimy na niecale 180
    ofiar dziennie i to dzien w dzien przez 20 tygodni :-)

    Bei 86 Prozent der gemeldeten Todesfälle waren die Betroffenen 70 Jahre oder älter.

    umieraja starzy schorowani ludzie, osrywanie sie bo w jakiejs fabryce pojawilo sie
    wiecej zachorowan jest zalosne :-)

  • 284. Data: 2020-06-05 13:16:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W jakim stopniu VAT jest kosztem w eksporcie?
    To jakiś margines nieodliczalności uwzględniany
    tak samo jak wcześniej a przy zmianie stawki
    o kilka procent niezauważalny.
    Chyba, że zakładasz, że nagle zmieni się struktura eksportu.

  • 285. Data: 2020-06-06 08:08:15
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,260
    08276,who-ma-nowe-rekomendacje-dla-rzadow-ws-masecze
    k-maja-tez-skladac.html#do_w=60&do_v=74&do_a=288&s=B
    oxNewsImg4

    Ich używanie zaleca tylko w przestrzeniach publicznych, gdzie występuje duże ryzyko
    zakażenia koronawirusem.

    Co więcej, częściej niż inni maski powinny nosić osoby powyżej 60. roku życia oraz
    chorzy przewlekle.

    "Same maski nie chronią przed COVID-19. Nie mogą zastąpić utrzymywania dystansu
    społecznego, mycia rąk oraz innych środków zapobiegawczych" - dodał szef WHO.

    Tyle w temacie. Pomijając ogólnie wątpliwą skuteczność noszenie ich w przestrzeni
    otwartej jest bezcelowe. Nie wierzcie politykom ;-)

  • 286. Data: 2020-06-06 08:39:11
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Smród ciągnie się za tą pandemią

    Während an einem ganz normalen Tag in Deutschland zwischen 2.000 und 3.000 Menschen
    sterben, kamen an einem einzigen Tag im Jahr 2018, dem 5. März 2018, sogar 3.932

    Grypa 2018. Jednego dnia padło w Niemczech prawie 1000 dziadków ponad średnią. Zero
    zainteresowania mediów czy polityków.

    Die über 80-Jährigen treiben den Corona-Effekt an
    Die Auswertung des Statistischen Bundesamtes nach Altersgruppen zeigt: Besonders
    viele Menschen sind in den vergangenen Monaten in der Gruppe der über 80-Jährigen
    gestorben.

    Grupa 80+ pompuje statystyki pandemii.Bez histerycznym mediom i politykom nie udałoby
    się wywołać masowej paniki.

    Auch im Jahr 2020 gab es im Winter und Frühjahr wieder eine saisonale Grippewelle.
    Die lief aber bis Mitte März aus, sodass die Übersterblichkeit in der letzten März-
    und ersten Aprilwoche nicht mehr auf diese Grippe zurückgeführt werden kann, sondern
    vielmehr auf das Coronavirus.

    Sezon grypowy to 20-40 KW czyli początek października do połowy maja ale nie w tym
    roku ;-) teraz magicznym sposobem grypa znika w połowie marca i wszystkie ofiary idą
    na konto covida ;-) cud ? No ba pandemia nie może mieć konkurencji i to w postaci
    zwykłej nudnej grypy ;-)

  • 287. Data: 2020-06-07 11:19:42
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Sukces Pinokia sukcesem narodu ;-)

    https://www.biznesinfo.pl/zakaz-060620-pm-loty

    Dawaj JF jakąś zawiłą teorię że tak jest lepiej i suweren powinien być wdzięczny ;-)

  • 288. Data: 2020-06-07 12:34:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zaproś ewentualnych rozmówców na grupę na której tradycyjnie się udzielasz. Po co
    podchody że tutaj masz inną ksywkę niż tam.

  • 289. Data: 2020-06-07 19:41:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Jun 2020 02:19:42 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
    > Sukces Pinokia sukcesem narodu ;-)
    > https://www.biznesinfo.pl/zakaz-060620-pm-loty
    > Dawaj JF jakąś zawiłą teorię że tak jest lepiej i suweren powinien być wdzięczny
    ;-)

    Ale dlaczego zawiłą ?
    Za granicą wirus grasuje, to gdzie chcesz latac ? :-)

    I jak poleciec, jesli po powrocie kwarantanna ?

    Niby mozna po koreansku, na lotnisku test, wynik po paru godzinach ...
    ale kto za to zaplaci ? :-)

    J.

  • 290. Data: 2020-06-07 20:54:13
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Za jaką granicą ? To mamy granicę z Brazylią ?

    http://gazetacodzienna.pl/artykul/gospodarka/czesi-o
    twarli-granice-polacy-na-otwarcie-granic-beda-musiel
    i-poczekac

    Polska granic otwierać na razie nie zamierza

    Do porozumienia na linii Czechy, Austria oraz Niemcy doszło podczas wideokonferencji,
    która odbyła się w ubiegły wtorek. Z jednej strony toczyły się rozmowy wymienionych
    wyżej krajów, z drugiej odbywał się ,,szczyt" Grupy Wyszehradzkiej, czyli Czech,
    Słowacji, Węgier oraz Polski. Podsumowując, we wszystkich tych krajach nawiązało się
    porozumienie... do którego nie przyłączyła tylko Polska.
    Premier Morawiecki poinformował, że Polska na ten moment do żadnego porozumienia nie
    dołączy i granice pozostaną zamknięte.

    Dramat. Sukces go przytłacza ;-)