  • 11. Data: 2003-09-29 20:17:32
    Temat: Re: Cos dla posiadaczy SDI
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@f...onet.pl>

    januszek <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wycia
    c].irc.pl>
    wrote:

    > Wystarczy, ze SDI bedzie sie notorycznie "psulo" i Abonent sam bedzie
    > sie prosil zmiane na neo :P

    Jak się będzie psuło, to w grę jeszcze wchodzi reklamacja w związku z
    nienalerzytym wykonaniem umowy... ;))
    --
    My eyes are shut I cannot see
    though clear is thy despair

  • 12. Data: 2003-09-29 20:17:37
    Od: "Przemek Ostrowski" <p...@e...pw.edu.pl>

    "Karpiu" <k...@p...internetdsl.pl> wrote in message
> [...]
    > wycofac SDI przynajmniej z wiekszych miast i beda na sile starali sie
    > zeby klijenci SDI wykupili DSLa lub Neo po bardzo niskich cenach
    > promocyjnych :))Najleprze jest to ze oni wiedza o tym ze jak wycofaja
    > SDI a uzytkownik nie bedzie chcial przejsc na DSLa i bedzie dalej
    > posiadal SDI, to taki ludek wtedy leci do sadu o odszkodowanie w wyniku
    > niedotrzymania slowa pisanego w umowie zawartej z TPSA i
    > najprawdopodobniej bedzie mial wygrana w kieszeni, wraz ze spora sumka
    > za odszkodowanie :)) Wiec jak chcecie sie wycofac z SDI to pomyslcie nad
    1.
    Owszem zamerzaja przejsc z SDI->Neo gdzie sie da, czyli tam gdzie jakosc
    infrastruktury to umozliwia, a dane demograficzne potencjalnych abonentow
    rokuja zyski. Ale czy to zle ? Jak sie ma twoje 115kbps do 512kbps?
    2.
    Jakie odszkodowanie? Czlowieku, jestes niepoprawnym optymista, w dodatku za
    co ? Jaka wygrana ? Nie wiesz ile czasu potrzeba w polskim sadzie na
    rozstrzygniecie sprawy? To ci udziele informacji - kilka lat.Sprawa sie
    przedawni albo dawno juz ci przestanie zalezec. Wez jeszcze pod uwage jakie
    masz szanse wygrania z TP S.A, ktora zdolala sie wymigac od (milionowej)
    kary nalozonej na nia przez URTiP za praktyki monopolistyczne. Czy
    przypadkiem przejscie z SDI->Neo nie kosztuje 1PLN ? Potrzebujesz jeszcze
    lepszej promocji ?! Proponuje sie opierac na faktach...

  • 13. Data: 2003-09-30 13:14:42
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bla2ff$d2i$1@atlantis.news.tpi.pl> Przemek Ostrowski napisał(a):

    > Jak sie ma twoje 115kbps do 512kbps?

    Ale to jest "silne" 115 ( w te i we wte:)
    Ale mam staly ip
    Ale moge dzielic poza lokal
    Ale nie trafiam na "komunikaty" (przynajmniej nie tak czesto jak neo:)
    Ale ...
    pozdrawiam Andrzej

  • 14. Data: 2003-09-30 13:15:35
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Mon, 29 Sep 2003 20:17:37 +0000 (UTC), "Przemek Ostrowski"

> [...]
    >infrastruktury to umozliwia, a dane demograficzne potencjalnych abonentow
    >rokuja zyski. Ale czy to zle ? Jak sie ma twoje 115kbps do 512kbps?

    A jak sie ma staly, gwarantowany adres IP na SDI do dynamicznie i
    losowo przydzielanego w Neo+ ??? Jak beda za cene Neo+ dawali stale IP
    (jedno, nie cztery jak w iDSL-u, swoja droga glupszego pomyslu jak
    klasa z dwubitowa maska nie potrafie sobie wyobrazic - toz to pozwala
    na postawienie jednego, slownie JEDNEGO hosta - jeden adres na siec,
    jeden na broadcast, jeden na router i jeden na host...) to oferta NEo+
    bedzie lepsza niz SDI.

    --
    Darek

  • 15. Data: 2003-09-30 13:16:11
    Od: Karpiu <k...@p...internetdsl.pl>

    Witam
> [...]
    > infrastruktury to umozliwia, a dane demograficzne potencjalnych abonentow
    > rokuja zyski. Ale czy to zle ? Jak sie ma twoje 115kbps do 512kbps?
    Posiadam 512
> [...]
    > przypadkiem przejscie z SDI->Neo nie kosztuje 1PLN ? Potrzebujesz jeszcze
    > lepszej promocji ?! Proponuje sie opierac na faktach...
    Opierajac sie na faktach :
    1. TPSA napewno planuje zdjecie technologi SDI
    2. moze ty bys spojrzal na fakty, sprawa jest jak najbardziej do
    wygrania, masz umowe w ktorej nie stwierdzenia punktu rezygnacji uslugi
    od strony operatora, a wtedy koszty rozprawy ponosi oskarzony.
    3. Fakt sensu taka zecz nie ma przy tych promocjach, ale mozliwosc taka
    istnieje jak najbardziej.
    4. Bedac podejzliwy i sadzac po twojej wypowiedzi odrazu bym powiedzial
    ze pracujesz w TPSA ;))
    Pozdrawiam
    Karpiu

  • 16. Data: 2003-09-30 15:34:22
    Od: "januszek" <k...@p...irc.pl>

    <k...@p...internetdsl.pl> wrote:

    > 2. moze ty bys spojrzal na fakty, sprawa jest jak najbardziej do
    > wygrania, masz umowe w ktorej nie stwierdzenia punktu rezygnacji
    > uslugi od strony operatora, a wtedy koszty rozprawy ponosi oskarzony.

    Pozwany jak juz.
    Po za tym wedle tej umowy moga ja zmienic - a Ty masz 30 dni na
    przyjecie zmian lub nie przyjecie - ale co za tym idzie rezygnacje z
    uslugi.

    januszek

  • 17. Data: 2003-10-01 17:47:09
    Od: "grisza" <g...@c...pl>

    Użytkownik "andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W artykule <bla2ff$d2i$1@atlantis.news.tpi.pl> Przemek Ostrowski

    > Ale to jest "silne" 115 ( w te i we wte:)

    Upload to nie jest przypadkiem 64kbps ?

    --
    serdecznie pozdrawiam
    Grzegorz Bałysz // 0600 400 000

  • 18. Data: 2003-10-01 18:05:43
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "grisza" <g...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Upload to nie jest przypadkiem 64kbps ?

    W SDI przypadkiem nie.

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 19. Data: 2003-10-01 18:05:47
    Od: adas <p...@a...w.stopce>

    Osóbka znana jako grisza (g...@c...pl) w
    <blf2lo$7m9$1@nemesis.news.tpi.pl> wystukała:

    > Użytkownik "andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Upload to nie jest przypadkiem 64kbps ?

    Nie. 115 w obie strony. Przy transmisji asynchronicznej wypada na 1 bajt dwa
    dodatkowe bity co daje 11.5kB/s (jak bredzę to niech to moderator w kiblu
    spuści;).

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2003-10-01 18:46:32
    Od: Max <b...@h...com>